۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

امام جمعه سروآباد :

مشارکت مردم در انتخابات مایه عزت و سربلندی برای نظام است

مشارکت مردم در انتخابات مایه عزت و سربلندی برای نظام است

سروآباد -امام جمعه سروآباد گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات جزو وظایف ملی و شرعی آنها و مایه عزت و سربلندی برای نظام جمهوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالقادر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار این شهرستان، اظهار کرد: مردم نباید نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی تفاوت باشند بلکه ضرورت دارد در دور دوم انتخابات مانند هفته گذشته مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به مسئولیت اجتماعی و سیاسی خود عمل کنند و رئیس جمهور کارآمد، لایق و اصلح را تعیین کنند.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را پاسخ محکمی به توطئه دشمنان نظام دانست و گفت: مشارکت بالا در این انتخابات آسایش، امنیت، عدالت و توسعه کشور را فراهم می‌کند.

وی در ادامه ضمن ابراز انزجار و نفرت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی یادآور شد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا همچنان به کشتار و جنایات و تجاوز علیه این ملت ستمدیده مشغول است.

وی از جوامع حقوق بیت الملل خواست از پیشروی و ادامه جنایت و تجاوز این رژیم غاصب جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مسلمان و ستمدیده غزه سبب ویرانی و تخریب منازل آنها و شهادت تعداد زیادی از کودکان، زنان و جوانان شده است این در حالی است که ۵۳ کشور اسلامی جهان سکوت کرده‌اند.

وی پیروزی و آزادی فلسطین و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را از خداوند متعال خواستار شد.

کد خبر 6157650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha