۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۳

رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات گیلان خبر داد؛

تقدیر از آثار برتر رسانه ای با موضوع «انتخابات»

تقدیر از آثار برتر رسانه ای با موضوع «انتخابات»

رشت- رییس کمیته اطلاع رسانی انتخابات گیلان از تقدیر آثار برتر رسانه‌ای با موضوع «انتخابات» خبر داد و گفت: رسانه‌ها و فعالان خبری از اعلام غیر رسمی و زودهنگام آرای انتخابات پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم حسینی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: به کوری چشم بد خواهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران مردم این جمعه هم به سان هفته گذشته صرف نظر از تمامی اختلاف سلیقه‌ها و تعدد آرا، در دور دوم انتخابات رئیس جمهوری حضور پرشور پیدا کردند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات گیلان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم بصیر و ولایتمدار ایران، نشان از مهرورزی به این سرزمین و مهد تمدن و فرهنگ و ادب است، گفت: غالب چالش‌ها و نیز اختلال در اجرای سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم که بر مبنای مردمی سازی، تبیین و جهاد فعالیت داشت، کارشکنی معاندان داخلی و خارجی بوده که اتمام آن تنها یک راه دارد و آن شرکت در انتخابات برای نوسازی و ورود مجموعه‌ای تازه‌نفس و پرانگیزه به دستگاه اجرایی کشور است.

حسینی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات در بخش‌های مختلف بیان کرد: عموم مردم شهر و روستا برای به احقاق حق و ادای تکلیف خود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، چرا که با مشارکت حداکثری می‌توان وضعیت موجود را در مسیر وضعیت مطلوب قرار داد.

وی با تقدیر از فعالان خبری و رسانه‌ای گیلان برای پوشش دو دوره نخست و دوم انتخابات ریاست جمهوری افزود: بر اساس مصوبه کمیته اطلاع رسانی استان گیلان، در روزهای آتی از عکاسان خبری که بهترین تصاویر را از رویداد انتخابات ثبت و منتشر کرده‌اند و نیز خبرنگارانی که تولیدات خبری متناسب با جریان انتخابات در دور اول و دوم را ارائه کردند، تقدیر می‌شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان با بیان اینکه چهره‌های سیاسی، ستادهای انتخاباتی و رسانه‌ها تا پایان فرایند انتخابات قانون را رعایت کنند، گفت: این افراد از بیان اخبار و اظهارات بی‌مبنا و غیر مستند و هرگونه اعلام غیر رسمی و زودهنگام نتایج انتخابات خودداری کنند.

به گفته حسینی، قبل از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور و تأیید آن توسط شورای نگهبان، هرگونه اقدام رسانه‌ای که موجب تشویش اذهان عمومی و القای پیروزی زودهنگام یک نامزد گردد تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6157662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha