۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷

امام جمعه دشتی:

هر برگ رأی به منزله حواله یک موشک به اردوگاه دشمنان است

هر برگ رأی به منزله حواله یک موشک به اردوگاه دشمنان است

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: هر برگ رأی به منزله حواله یک موشک به اردوگاه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره آل عمران اظهار کرد: در این آیه خدای سبحان به دو اصل اساسی اشاره می‌کند که ضامن پیروزی امت اسلام بر دشمنان کینه توز است.

وی اضافه کرد: اصل اول؛ اصل پایداری، صبر و مقاومت وبردباری است و اصل دیگری که می‌تواند ضامن موفقیت ما در مقابل دشمنان باشد، مسئله تقوا و پرهیزکاری است. حسادتِ دشمنان به قدری است که اگر اندک خیری به امت اسلام برسد، ناراحت می‌شوند.

امام جمعه دشتی با تسلیت آغاز ماه محرم الحرام و ایام عزای سالار شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: پیامبر عظیم الشأن اسلام امام حسین علیه السلام را چراغ هدایت و کشتی نجات بخش امت اسلام می‌دانند بنابراین مکتب عاشورا و سیدالشهدا علیه السلام برای پیروان آن نجات‌بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه روز ۱۸ تیر آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر است تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر راه و روش پیامبران و صالحان است و فریضه بزرگی است که طبق روایت سایر فرایض به واسطه آن بر پا می‌شود، و با اقامه این فریضه مهم الهی حقوق پایمال شده به صاحبانش برمی گردد، و حق مظلومان از دشمنان گرفته می‌شود و کارها سامان می‌پذیرد.

زاهددوست با اشاره به روز عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف مانند ماهواره و قدرت رسانه‌های و فضای مجازی، بی حجابی و بی‌عفتی را ترویج می‌دهند.

امام جمعه دشتی اضافه کرد: زنان و دختران ما بدانند که برای حجاب به عنوان یک ارزش دینی خون‌های مقدسی به زمین ریخته شده است و امروز پیام مهم شهدا دفاع از حجاب و ارزش‌های دینی بود.

وی با بیان اینکه امروز منتخب مردم ایران، با رأی مردم مشخص می‌شود افزود: حضور در انتخابات مظهر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. همچنان که در عرصه نظامی موشک‌ها مظهر قدرت ملت ایران هستند هر برگ رأی هم به منزله حواله یک موشک به اردوگاه دشمنان است.

زاهددوست تاکید کرد: شنبه بعد از انتخابات، باید شنبه مهربانی و الفت و فراموشی رقابت و تقویت رفاقت و آغاز چهار سال خدمت جهادی باشد. در فضای تبلیغات انتخاباتی، برخی نامزدهای انتخابات، با استفاده از برخی تعابیر و شعارها به گونه‌ای عمل کردند که شائبه وادادگی در برابر ارزشهای اسلامی و آرمان‌های انقلابی و ملی به مشام می‌رسید.

وی افزود: منتخب مردم باید بر عهدی که با امت و امام بسته است راه و کار خود را آغاز کند. برنامه هفتم که ترجمان سیاست‌های کلی رهبر حکیم انقلاب اسلامی است توسط مجلس انقلابی و دولت شهید رئیسی تهیه و آماده شده و باید اجرا شود، و اولین شرط در اجرای برنامه‌ها، انتخاب همکاران و همراهان انقلابی و امین و کارآمد است.

امام جمعه دشتی اضافه کرد: کسانی‌که راه علاج مشکلات و پیشرفت کشور را در ارتباط با چند کشور غربی و آمریکا می‌دانند، خادم امینی برای مردم و مدیر مناسبی برای اداره امور کشور نخواهند بود.

کد خبر 6157681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha