۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹

امام جمعه بردسکن:

حضور مردم در پای صندوق های رای مایه اقتدار است

حضور مردم در پای صندوق های رای مایه اقتدار است

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی مایه اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن اظهار کرد: امروز در تاریخ اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی روز بسیار با اهمیتی است.

امام جمعه بردسکن افزود: امروز روز تجلی دستاوردهای مردم است که سرنوشت ۴ ساله کشور را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان بی بدیل نظام، انتخابات است، گفت: انتخاب ریاست جمهوری به دستان شما مردم با بصیرت است و هیچکس هم نمی‌تواند جلوی حضور شما را بگیرد.

امینی با اشاره به اینکه دشمنان در حال رصد کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند، افزود: رأی شما ارزشش همانند موشکی است که می‌تواند قلب تل آویو را نشانه بگیرد.

خطیب جمعه بردسکن با بیان اینکه هر دو نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد تأیید شورای نگهبان هستند، گفت: با تبلیغ‌هایی که از هر دو کاندید پخش شد و مناظره‌هایی که همه دیدند باید به حق برسیم و به کاندید اصلح رأی دهیم.

وی افزود: اصل رأی دادن این است که شخص با تحقیق و تفحص رأی خود را به صندوق بیاندازد و احساسی و حزبی عمل نکند.

امینی در ادامه طبق تقویم یکشنبه را اول ماه محرم ذکر کرد و ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اباعبدالله الحسین (ع) گفت: مبلغین و روحانیون علاوه بر جنبه‌های حماسی و احساسی از درس‌ها و عبرت‌ها و ریزش‌ها و رویش‌های عاشورا را بازگو کنند.

خطیب جمعه بردسکن با بیان اینکه تاریخ عاشورا رمز بیداری مظلومین عالم است، افزود: امروز به برکت نام مبارک امام حسین (ع) غیر مسلمانان به میدان می آیند و نمونه آن حضور میلیونی در پیاده روی اربعین است.

وی همچنین به روز عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در کشورمان کشف حجاب نداریم ولی بد حجاب داریم و این را بدانید که کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

امینی ضمن اشاره به روز مالیات از مسؤولان امر در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6157698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha