۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴

القاصی؛

رئیس جمهور باید از تمام ظرفیت‌ها در اداره امور کشور استفاده کند

رئیس جمهور باید از تمام ظرفیت‌ها در اداره امور کشور استفاده کند

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رئیس جمهور مسوولیت سنگینی دارد و اگر از همه ظرفیت‌ها استفاده کند می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور در حسینیه ارشاد در دومین مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

القاصی در حاشیه شرکت در انتخابات گفت: مسئله انتخابات به عنوان یک وظیفه دینی، ملی و شرعی محسوب می‌شود و اهمیت حضور مردم در انتخابات از این جهت مهم است که رأی همه مردم در هر سمتی، برابر و یکسان است و رأی هر فرد به یک میزان تأثر گذاراست.

القاصی بیان کرد: حضور همه مردم در انتخابات نتیجه را مشخص می‌کند و انتخابات نشانه تجلی رأی مردم و رئیس جمهور نماینده تمام افراد جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و کسی است که با تشکیل دولت، اداره کشور را برعهده می‌گیرد و در دیپلماسی خارجی مسئولیت مهمی را عهده‌دار است.

القاصی گفت: رئیس جمهور مسئولیت سنگینی دارد و اگر از همه ظرفیت‌ها استفاده کند می‌تواند مشکلات مردم را حل کند از این جهت مهم‌ترین مطالبه مردم از شخص رئیس جمهور این است که از نیروهای صالح در انجام امور کشور به درستی استفاده کند.

وی گفت: یکی از رمزهای موفقیت‌های رئیس جمهور موفق این است که با دانایی و شناخت از ظرفیت تمام نیروها و نخبگان پر عرصه‌های مدیریتی استفاده کند و فارغ از هر گونه جناح‌بندی به سراغ تمام دیدگاه‌ها برود. اگر این رویکرد توسط رئیس جمهور اجرا شود، می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم و در غیر این صورت نمی‌توان پاسخگوی مردم بود.

کد خبر 6157728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha