۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

امام جمعه اهواز:

یکدیگر را در فرصت باقی‌مانده به شرکت در انتخابات دعوت کنید

یکدیگر را در فرصت باقی‌مانده به شرکت در انتخابات دعوت کنید

اهواز - امام جمعه اهواز گفت: در وقت باقی‌مانده باید یکدیگر را دعوت کنیم تا همه در انتخابات شرکت کنند و شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه باید کسی انتخاب شود که بنا بر شاخصه‌های مقام معظم رهبری، در قله باشد، اظهار کرد: در سه سال خدمت شهید رئیسی متوجه شدیم این رئیس جمهور با رئیس جمهورهای دیگر متفاوت است.

موسوی‌فرد گفت: رئیس جمهوری که بین مردم است و بین مردم جان می‌دهد با بقیه رئیس جمهورها تفاوت دارد. در زمان یک رئیس جمهور در دوره کرونا روزانه ۷۰۰ نفر فوت می‌کردند، اما یک رئیس جمهور در مدت کوتاهی این مشکل را حل کرد.

وی بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی صحبت کردند یعنی باید تمام مرزها بسته می‌شد و محصولات تولید داخل کشور استفاده می‌شد اما رئیس جمهوری مرزها را باز می‌کند و کالای قاچاق وارد می‌شود نتیجه آن تعطیلی کارخانه‌ها، افزوده شدن تعداد بیمارها و گران شدن گوشت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در یک برهه زمانی یارانه ۴۵ هزار تومان بود، اما در دوره یک رئیس جمهور دیگر ۱۲ برابر افزایش یافت. فرق می‌کند به چه کسی رأی بدهیم. در وقت باقی‌مانده باید یکدیگر را دعوت کنیم تا همه در انتخابات شرکت کنند و شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حل مشکل بیکاری خوزستان افزود: از نظر بیکاری در خوزستان مشکل داریم، اما اگر چارچوب‌های نظام رعایت شود نمره بیکاری صفر می‌شود.

کد خبر 6157733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha