۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲

استاندار خوزستان:

شاهد افزایش مشارکت در انتخابات نسبت به هفته گذشته هستیم

شاهد افزایش مشارکت در انتخابات نسبت به هفته گذشته هستیم

اهواز - استاندار خوزستان گفت: شاهد افزایش مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هفته گذشته هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به روند رو به رشد میزان مشارکت مردم خوزستان در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد؛ حضور مردم برای شرکت در انتخابات نسبت به هفته قبل روند روبه رشدی دارد که این موضوع نشان از احساس مسئولیت مردم در قبال آینده کشور است.

وی با بیان اینکه توصیه‌ها و بیانات حضرت آقا در روند رأی گیری بسیار مشهود است، افزود: امیدوارم مردم استان در ساعات باقی‌مانده پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در رأی دادن سبقت بگیرند اگرچه پیش بینی می‌شود به دلیل گرمای هوا، زمان انتخابات تا انتهای شب تمدید خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: از همه بزرگان، متنفدان، شیوخ و رؤسای قبایل درخواست داریم به همراه اقوام و عشیره خود در انتخابات حاضر شده و یک حماسه جدیدی را خلق کنند.

وی افزود: دشمنان در مدت اخیر سعی در کمرنگ جلوه دادن انتخابات کردند اما این حضور گسترده تمام نقشه‌های آنها را به هم می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می‌کنند.

در این دور، کسب اکثریت نسبی نیاز است و هرکسی که رأی بالاتری بیاورد، نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در چهاردهمین دوره خواهد بود.

کد خبر 6157740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      1 6
      الا برکت الله
    • سایه ی ماه IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      3 11
      واقعا حقیقت داره این دوره از هفته ی پیش شلوغ تر شد آفرین به ایران و ایرانی