۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۳

رییس کل دادگستری گلستان:

اعلام زودهنگام نتیجه از منایع غیررسمی جرم است

اعلام زودهنگام نتیجه از منایع غیررسمی جرم است

گرگان- رییس کل دادگستری گلستان گفت: اعلام زودهنگام نتیجه از منایع غیررسمی جرم و مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی ظهر جمعه در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: رعایت نظم، اخلاق و قانون انتخابات توصیه جدی ما به همگان است.

وی افزود: اعلام زودهنگام نتیجه از منابع غیررسمی جرم و مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با توجه به سازوکارهای پیش‌بینی شده در قانون امکان بروز چنین مسائلی به هیچ عنوان وجود ندارد، قانون ما وقوع هر گونه تقلب در انتخابات به ویژه در شمارش آرا و اخذ رأی را غیرممکن کرده لذا با هر گونه گمانه‌زنی در خصوص نتیجه انتخابات برخورد خواهد شد.

وی یاد آورشد: در راستای جلوگیری از هر گونه تخلفات، ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان گلستان فعالیت خود را آغاز کرد که با رویکرد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم مسؤولیت خود را انجام می‌دهد.

آسیابی اظهار کرد: در کنار فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات و شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی، دادستان‌ها نیز حضور میدانی دارند و به محض گزارش تخلفات، اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بن بست شکنی‌ها و اقدامات شاخصی که دستگاه قضا در استان گلستان انجام داده انتظار می‌رود مردم حضور پرشورتری در انتخابات داشته باشند.

وی افزود: در مجموع یک پرونده تخلفاتی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در گلستان تشکیل شد که در جریان رسیدگی است و در دور دوم نیز تاکنون تخلفی گزارش نشده است.

کد خبر 6157747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha