۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

خداحافظی طارمی با هواداران/ برای همیشه طرفدار پورتو می مانم

خداحافظی طارمی با هواداران/ برای همیشه طرفدار پورتو می مانم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران پورتو خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این جدایی‌اش از باشگاه پورتو پرتغال قطعی شده بود با انتشار پستی در فضای مجازی، از هواداران این تیم خداحافظی و اعلام کرد که همیشه هواداران این تیم خواهد ماند.

طارمی متنی به زبانی پرتغالی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده است. در متن پیام طارمی آمده است:

متأسفانه، فصل گذشته آخرین حضورم در تیم فوتبال پورتو بود، می‌خواهم از مربیان، هم تیمی‌هایم و کل کادر فنی پورتو به خاطر کار خستگی ناپذیرشان تشکر کنم.

هواداران پورتو، واقعاً خاص هستند و من بسیار سپاسگزارم که فرصت پوشیدن این پیراهن و بازی برای این باشگاه بزرگ را داشتم. ما ۴ فصل فوق‌العاده را با هم گذراندیم، بدون شک این نقطه برجسته دوران حرفه‌ای من بود. ما با هم بردیم و باختیم و هیچ وقت خاطرات خوش قهرمانی در لیگ برتر و جام پرتغال را فراموش نمی‌کنم.

ما این کار را با هم به عنوان یک باشگاه انجام دادیم. من خودم را خوش شانس می‌دانم که توانستم روی صحنه‌ای مانند ورزشگاه دراگائو بازی کنم. حمایت بی دریغ و بی قید و شرط شما، اشتیاق و فضای فراموش نشدنی‌ای که در هر بازی ایجاد کردید برای همیشه با من خواهد ماند. اژدها (لقب تیم پورتو) همیشه خانه من خواهد بود.

ممنون که به من احساس تعلق و خانواده دادید. هواداران همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهند داشت. من این باشگاه را با قلبی سنگین و نوستالژیک ترک می‌کنم، من خیلی از خاطرات خاص و لحظات فوق‌العاده را در داخل و خارج از زمین با خودم خواهم برد. خوشحالی بزرگی بود که بخشی از خانواده پورتو بودم و برای همه اعضای باشگاه آرزوی موفقیت در آینده دارم. من برای همیشه طرفدار پورتو خواهم بود. ما پورتو هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، طارمی با عقد قراردادی دو ساله راهی تیم اینتر ایتالیا خواهد شد و این باشگاه به زودی از مهاجم ایرانی خود رونمایی می‌کند.

خداحافظی طارمی با هواداران/ برای همیشه طرفدار پورتو می مانم

کد خبر 6157768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • t ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      4 0
      موفق باشی طارمی جان