۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

امام جمعه کاشان:

شهید رییسی باب جدیدی از خدمت به مردم را در کشور باز کرد

شهید رییسی باب جدیدی از خدمت به مردم را در کشور باز کرد

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: شهید رییسی باب جدیدی از خدمت به مردم را در کشور باز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مهمترین هدف برای این موضوع حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری باعث می‌شود که کشور بتواند به اهداف خود دست یابد، ابراز داشت: مهمترین موضوع در فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای انتخابات همین حضور مردم در صحنه انتخابات است.

امام جمعه کاشان با اشاره به خدمات ارزنده شهید رئیسی به مردم ایران تصریح کرد: شهید رئیسی باب تازه ای از خدمت به مردم را در کشور باز کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمات آن شهید بزرگوار نباید نادیده گرفته شود، گفت: شهید رئیسی برای خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود و شب و روز نمی‌شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سفرهای مختلف استانی شهید رئیسی افزود: آن شهید بزرگوار با سفرهای استانی حتی به محروم‌ترین نقاط هر استان سفر می‌کرد تا با نزدیک از مشکلات مردم بازدید کند.

وی با اشاره به موفقیت‌های شهید رئیسی در طول مدت زمان خدمت خود خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول مناظرات دیده شد که آن زمان بی اخلاقی‌هایی نسبت به آن شهید بزرگوار انجام دادند که شهید رئیسی در جواب این بی اخلاقی‌ها بعد از مناظره به آن فرد گفته بود که من برای شما از خداوند متعال مغفرت طلب می‌کنم.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعیه مسجد گوهرشاد در سال ۱۳۱۴ گفت: رضاخان با به خاک و خون کشیدن مردم در آن سال در مسجد گوهرشاد نشان داد که با اصل دین مخالف بود.

وی با بیان اینکه زنان و دختران ما به حجاب خود افتخار می‌کنند، تاکید کرد: دشمن با ترویج بی حجابی و کم حجابی به دنبال تغییر باور و فرهنگ مردم است.

کد خبر 6157778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha