۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

استاندار تهران:

خدمات دولت سیزدهم با اقتدار و صادقانه در اختیار مردم قرار گرفت

خدمات دولت سیزدهم با اقتدار و صادقانه در اختیار مردم قرار گرفت

تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه صداقت و عمل گرایی دو ویژگی مهم رئیس جمهور شهیدمان بود، گفت: خدمات دولت سیزدهم با اقتدار و صادقانه در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری پیش از ظهر جمعه و همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد «لرزاده» ضمن انداختن رأی خود به صندوق رأی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازه زمانی کوتاه، چهار دوره انتخابات شامل دو دوره مجلس و دو دوره نیز برای ریاست جمهوری را برگزار کردیم و به همین جهت، روند، حجم و سطح مشارکت مردم مشخص است و امروز شاهد یک رشد در حضور مردم پای صندوق‌های رأی هستیم.

استاندار تهران گفت: آنچه شاهد هستیم این است که مردم برای تعیین سرنوشتشان در آزمون سیاسی اراده کرده اند و این اراده بر هیچکس پوشیده نیست و حتماً اثراتی را بر رشد و توسعه امورات زیربنایی کشور خواهد داشت، چرا که انتخاب مسؤول اجرایی و دولت آینده کشور در دست و اراده امروز مردم است.

فخاری با بیان اینکه ملت با استقبال بی نظیری که امروز پای صندوق رأی از خود نشان دادند اراده تعیین سرنوشت را به اثبات می‌رسانند، افزود: مردم انتظار دارند با حضور پای صندوق رأی، دولتی موفق توأم با برنامه و آینده پژوهی داشته باشند، ما هم به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم هستیم که با صیانت و تأمین امنیت انتخابات به وظیفه قانونی خود عمل کنیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ایرانیت ما از اسلامیت ما جدا نیست و ما ایران را برای اسلام و اسلام را برای ایران می‌خواهیم، عنوان کرد: معنی جمهوریت بر پایه حضور مردم است و با دفاع از کیان، دارایی‌ها و ثروت سرزمین می‌توانیم به سمت ایرانی آباد، همراه با رشد و توسعه حرکت کنیم و این امر جز با حضور و اراده مردم محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه صداقت، عمل گرایی دو ویژگی بود که از رئیس جمهور شهیدمان یاد گرفته ایم افزود: صداقت به این معنی است که به مردم راست بگوییم ولو تلخ باشد و نکته بعدی عمل گرایی و انجام وعده‌هایی است که مردم داده می‌شود.فخاری بیان کرد: در دولت سیزدهم خدمات مقتدرانه و با صداقت و خالصانه در اختیار مردم قرار گرفته است.

کد خبر 6157790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha