۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳

فرماندار مهاباد:

مشارکت مردم در دور دوم انتخابات در مهاباد افزایش دارد

مشارکت مردم در دور دوم انتخابات در مهاباد افزایش دارد

ارومیه- فرماندار ویژه مهاباد گفت: خوشبختانه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هفته گذشته بیشتر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی ظهر جمعه در بازدید از شعب اخذ رأی در مهاباد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هفته گذشته بیشتر بوده و افرادی که دور اول موفق به رأی دادن نشدن، امروز فرصت مشارکت در این رویداد سیاسی را دارند.

وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از بصیرت، درک بالا و موقعیت شناسی آنان نسبت به اهمیت مشارکت بوده که شایسته قدردانی است.

عباسی اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهوری با رأی حداکثری مردم ضمن اقتدار بخشی به جایگاه ریاست جمهور می‌تواند زمینه برگزیده شدن فرد اصلح را نیز فراهم خواهد کرد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه فرآیند رأی گیری از ساعت هشت صبح بدون هیچ مشکلی در سطح شهر و روستا در حال برگزاری است، گفت: این دوره به مانند هفته گذشته ۱۴۴ شعبه اخذ رأی به همراه ۲ هزار و ۵۹۲ نفر عوامل اجرایی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

عباسی ریاست جمهوری را مهم‌ترین فرد اجرایی کشور دانست و گفت: مردم با حضور همگانی خود سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه ذات جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و از مردم خواست با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی به بهترین نحو ممکن مطالبات خود از دولت پیگیری کنند.

کد خبر 6157799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha