۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵

رئیس ستاد انتخابات اردبیل خبر داد؛

هماهنگی فرمانداران با رؤسای ستادهای انتخاباتی در اردبیل

هماهنگی فرمانداران با رؤسای ستادهای انتخاباتی در اردبیل

اردبیل- رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرمانداران با رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدها هماهنگی لازم را دارند تا دل نگرانی‌ها و ابهامات احتمالی رفع شود.

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از اولین ساعات صبح امروز تا این لحظه روند رأی‌گیری با همراهی و مشارکت گسترده مردم مناسب و مطلوب است و هیچ خللی در فرآیند برگزاری انتخابات رخ نداده است.

وی تصریح کرد: از صبر و حوصله ۳۱ هزار نفر از عوامل اجرایی و دخیل در فرآیند رأی‌گیری قدردانی می‌کنیم که در کنار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سعی کردند تا آرامش، امنیت و سلامت انتخابات را تضمین و تأمین کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل میزان مشارکت مردم را نسبت به دور اول رو به صعود و افزایشی اعلام کرد و گفت: رصد استعلامات بر خط نشان می‌دهد که میزان مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات نسبت به دور اول بیشتر است و جایگاه استان اردبیل قطعاً از هفتم کشوری ارتقا یافته و با مسئولیت‌پذیری بهتر مردم شاهد ثبت مشارکت و حدنصاب بالاتری در این مرحله خواهیم بود.

قاسمیان افزود: فرمانداران استان لحظه به لحظه با رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها هماهنگ هستند تا به سوالات، دغدغه‌ها و دل نگرانی‌های آنها پاسخ داده و شرایط بهتری را در برگزاری انتخابات ۱۵ تیرماه شاهد و ناظر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ‌گونه تخلفی از فرآیند برگزاری انتخابات به ستاد گزارش نشده و تلاش ما بر این است تا پایان انتخابات امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم را به شکل مطلوب شاهد باشیم.

قاسمیان ممنوعیت تبلیغات از سوی نمایندگان نامزدها را در محل اخذ رأی یادآور شد و اضافه کرد: به هیچ وجه این موضوع قابل قبول نیست و اگر نماینده نامزدها در محل شعب اخذ رأی و یا برای شرکت‌کنندگان توصیه‌هایی داشته باشند، با آنها برخورد شده و با صورت جلسه از محل شعب اخذ رأی خارج می‌شوند.

وی بیان کرد: نماینده نامزدها تنها ناظر بر فرآیند برگزاری سالم انتخابات هستند و هیچ‌گونه حق دخالت در فرآیند انتخابات را ندارند.

قاسمیان پرهیز از هرگونه تجمعات را به طرفداران کاندیداها یادآور شد و ادامه داد: امیدواریم فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی از اعلام زودهنگام نتایج انتخابات پرهیز کنند چرا که این امر جرم محسوب می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: روز شنبه با اعلام نتایج و اخذ مجوزهای قانونی برگزاری جشن برای پیروز انتخابات بلامانع خواهد بود و قطعاً منتخب مردم وظیفه سنگینی در انجام رسالت و مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده خواهند داشت.

کد خبر 6157802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha