۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷

فرمانده انتظامی اردبیل:

هیچ مورد خاص امنیتی در اردبیل گزارش نشده است

هیچ مورد خاص امنیتی در اردبیل گزارش نشده است

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در فرآیند برگزاری انتخابات هیچ‌گونه مورد خاص امنیتی گزارش نشده و با آرامش و امنیت شاهد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم.

سردار جواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ساعات اولیه رأی‌گیری در یک‌هزار و ۳۷۵ شعبه اخذ رأی نیروهای انتظامی نیز در کنار سایر عوامل در محل مورد نظر حاضر شده و سعی می‌کنند تا از آرای مردم صیانت کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در ۲ مرحله انتخابات تلاش کرده تا امنیت صندوق‌ها را تأمین کند و هیچ‌گونه خللی در فرآیند برگزاری انتخابات و یا موارد خاص ضد امنیتی را شاهد نیستیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: سعی ما بر این است تا همچنان با دقت و نظارت اجازه ندهیم تا خللی در این فرآیند رخ داده و کسی بتواند به رأی مردم که بزرگترین حافظ و پشتیبان نظام اسلامی است، صدمه و لطمه‌ای وارد کند.

تقوی افزود: در کنار نیروهای انتظامی، نیروهای مرزبانی نیز در استان با صیانت و حفاظت از مرزها تلاششان بر این است تا شرایط بهتری را برای شهرها و روستاهای مرزی رقم زده و با امنیت خاطر زمینه و بستر برگزاری انتخابات سالم و پرشور مهیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتخابات در حقیقت قدرت نرم نظام در برابر همه فتنه‌گری‌ها و دسیسه‌های دشمنان است و هر قدر مشارکت مردم بیشتر باشد به همان نسبت امنیت کشور تأمین شده و استمرار و پایداری ارزش‌های نظام اسلامی را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

تقوی اضافه کرد: نیروی انتظامی همواره در تحقق برنامه‌های دولت و نظام پشتیبان و تأمین‌کننده امنیت و سلامت بوده و در این راستا وظیفه خطیر خود را در عرصه انتخابات نیز به نمایش گذاشته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در همه احوال نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد تا روند انتخابات صدمه و خدشه‌ای ببیند بلکه همتی راستین دارد تا یک انتخابات با حضور حداکثری مردم رقم بخورد.

کد خبر 6157804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha