۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴

فرماندار ویژه زابل:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است

زابل_فرماندار ویژه زابل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ملاشاهی با حضور در شعبه اخذ رأی سالن شهید جمالزهی زابل و پس از انداختن رأی در صندوق اخذ رأی، در جمع خبرنگاران، افزود: مردم فهیم، بصیر و پرشور و نشاط سیستان و بلوچستان به ویژه در شمال استان، امروز با حضور پای صندوق‌های صحنه حماسی دیگری را خلق کرده و از لحظات آغاز رأی گیری در شعب حضور پررنگی دارند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: در دومین دور از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مردم شمال استان حضوری پرشورتر از دور اول در شعب اخذ رأی دارند، این مردم با حضور ولایتمدارانه خود ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

فرماندار ویژه زابل ادامه داد: در حال حاضر قطار توسعه سیستان و بلوچستان به حرکت آمده و صدای سوت این قطار در نقاط مختلف استان شنیده می‌شود، این خطه ظرفیت و پتانسیل‌های های بسیار زیادی دارد که در حال به فعل رسیدن است، برای تداوم این مسیر باید ریل گذاری مبنی بر مشارکت حداکثری به منصه ظهور برسد.

وی تاکید کرد: مردم باید با مشارکت خود و انتخابی آگاهانه و بصیرانه، رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کرده تا راه شهید جمهور تداوم یابد.

ملاشاهی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است، در شرایطی که دشمنان و معاندان تمام توان خود را به میدان آورده و بر طبل ناامیدی و یأس می‌کوبند، جهاد تبیین، زمینه‌ساز افزایش امید و اعتماد و افزایش مشارکت عمومی در صحنه انتخابات خواهد بود.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری نمادی از اقتدار ملی و امید به آینده است و به عنوان یک مؤلفه اساسی، مرجع محاسبه دشمنان انقلاب و نظام در رابطه با ما خواهد بود و به نوعی امنیت کشور و تأمین منافع ملی ما را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 6157832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha