۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹

امام جمعه موقت میناب:

مهمترین وظیفه دولت چهاردهم خنثی سازی تحریم است

مهمترین وظیفه دولت چهاردهم خنثی سازی تحریم است

بندرعباس- امام جمعه موقت میناب گفت: مهمترین وظیفه دولت چهاردهم خنثی سازی تحریم ها است بنابراین کسی را انتخاب کنند که توانایی ایستادن در برابر زیاده خواهی‌های استکبار و غرب را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی رنجبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان میناب ضمن تسلیت ماه محرم به برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه و آبروی نظام اسلامی است و همه باید برای ارتقای جایگاه و سطح آبروی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت خود در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: پایبندی به پیمان و عهدهایی که بین رئیس جمهور و مردم بسته شده است اولین شرط رئیس جمهور شدن است از این رو مردم باید در انتخاب خود دقت داشته باشند که فردی را روی کار بیاورند که این ویژگی را داشته باشد و از در آینده از مشاوران و کارگزارانی امین و دلسوز استفاده کند.

رنجبری اضافه کرد: رئیس جمهور جدید باید بداند که همکاران و همراهانش نباید کوچک‌ترین زاویه‌ای با نظام اسلامی داشته باشند چرا که در این صورت اقبال عمومی دولت آینده از بین خواهد رفت.

امام جمعه موقت میناب اظهار کرد: دولت آینده باید ادامه دهنده رئیس جمهور شهید و شهیدان خدمت رجایی و باهنر باشد و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف نظام اسلامی و رسیدگی به امور مردم معطوف کند.

رنجبری اضافه کرد: مهمترین وظیفه دولت چهاردهم خنثی سازی تحریم‌ها است بنابراین مردم باید توجه داشته باشند که کسی را انتخاب کنند که توانایی ایستادن در برابر زیاده خواهی‌های استکبار و غرب را داشته باشد.

کد خبر 6157838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha