۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵

فرماندار پارس‌آباد خبر داد؛

برگزاری ۴ انتخاب باشکوه در ۴ ماه در پارس آباد

برگزاری ۴ انتخاب باشکوه در ۴ ماه در پارس آباد

پارس‌آباد- فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در چهار ماه اخیر، چهار انتخابات باشکوه و عزتمند را در شهرستان پارس‌آباد شاهد و ناظر بودیم.

جابر جهان‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهار انتخابات مجلس در ۲ مرحله و ریاست جمهوری نیز در ۲ مرحله از ۱۱ اسفند تاکنون پشتیبانی مردم مرزنشین پارس‌آباد را از نظام اسلامی نشان داده است.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان پارس‌آباد به رغم فصل کاری و برداشت محصولات کشاورزی از اولین ساعات صبح امروز در پای صندوق‌های رأی حاضر شده تا بعد از رأی دادن مشغول فعالیت‌های روزمره و مشغله‌های کاری شوند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در مرحله دوم انتخابات مشارکت بالایی را در پای صندوق‌های رأی در شهرها، روستاها و مناطق عشایری شاهد هستیم و همکاران ما در قالب صندوق‌های سیار سعی می‌کنند تا با سرکشی به مناطق مختلف آرای مردم را جمع‌آوری کنند.

جهان‌بین افزود: مردم مرزنشین پارس‌آباد به سبب علاقه‌ای که به نظام اسلامی و اقتدار کشور دارند در این مرحله نیز پرشورتر از مرحله اول در انتخابات حاضر شده و فردا با اعلام میزان مشارکت و آرای مردم، مشاهده خواهیم کرد که چه میزان پارس‌آبادی‌ها دل بسته این نظام، ولایت و خط امام و شهدا هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند عده‌ای سعی می‌کردند تا در ماه‌های اخیر انتخابات را به نوعی تحریم کنند اما مردم مرزنشین پارس آباد هم در مرحله اول و دوم انتخابات مجلس و هم در مرحله اول و دوم ریاست جمهوری با تمام توان در عرصه حاضر شده و آرای بالای خود را به صندوق‌ها ریختند.

جهان‌بین اضافه کرد: هر چند برخی مشکلات و نارسایی‌ها مردم را رنج می‌دهد اما این مشکلات مانع از حضور آگاهانه آنها در صحنه نشده و قطعاً با علاقه‌مندی بیشتر برای تداوم راه شهید جمهور سعی می‌کنند تا در این عرصه حاضر شده و رئیس جمهوری در تراز شهید آیت‌الله رئیسی برگزیده و به کشور معرفی کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در این مقطع و شرایط حساس با امنیت و آرامش کارها را به پیش برده و زمینه جلب اعتماد بیشتر مردم به نظام، آرمان‌های اسلامی و انقلابی را مهیا کنیم.

کد خبر 6157858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha