۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

امنیت کامل در همه شعب اخذ رای کرمانشاه برقرار است

امنیت کامل در همه شعب اخذ رای کرمانشاه برقرار است

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با همه توان در حال برقراری امنیت است، گفت: امنیت کامل در همه شعب اخذ رأی کرمانشاه برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری بیش از ۸ هزار نیروی پلیس به کار گیری شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶ هزار نیروی پلیس به صورت مستقیم وظیفه تأمین امنیت انتخابات را برعهده دارند، افزود: همه آنها در حال انجام وظیفه هستند و خوشبختانه مردم نیز از حضور آنها بسیار راضی و خرسند هستند.

سردار حاجیان با اشاره به شهادت دو نیروی پلیس و مرزبانی در انتخابات هفته گذشته که مرحله اول ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: این ۲ همکار عزیز برای حفظ آرا مردم جان شیرین خود را فدا کردند تا به همگان ثابت شود پلیس به معنای واقعی کلمه مرد روزهای سخت و حافظ آرا مردم است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از مشارکت بسیار خوب مردم کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات نیز قدردانی کرد و گفت: امروز به فضل الهی شاهد خلق حماسه بزرگی هستیم و ان شالله شخصی که اصلح‌تر است به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شود.

وی گفت: بدون تردید هرقدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد رئیس جمهور منتخب با دلگرمی بیشتری می‌تواند زمام امور را به دست گرفته و کار خود را به عنوان نهمین رئیس جمهور آغاز کند.

سردار حاجیان در پایان گفت: مأموران انتظامی تا پایان شمارش آرا در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت و اجازه نخواهند داد هیچ خطری صندوق‌هایی را که آرا مردم در آن قرار دارد با کوچک‌ترین خطری مواجه شوند.

کد خبر 6157909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha