۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷

رییس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی:

گزارشات تخلفات انتخاباتی را در خراسان رضوی رصد می‌کنیم

گزارشات تخلفات انتخاباتی را در خراسان رضوی رصد می‌کنیم

مشهد- رییس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای روند انتخابات بیش از ۱۰۰ تماس با سامانه ۱۱۱ داشتیم اما تخلفات قابل‌اعتنا و نیازمند بررسی نبود و اگر موارد کوچکی بوده، رصد کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نجات ظهر جمعه در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: حضور بازرسان را از آغاز انتخابات شاهد بودیم.

رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مجموع عوامل اجرایی ما ۵۵۰ نفر است، افزود: علاوه بر ۴۷۰ بازرس، ۳۵ بازرس ویژه برای شهرستان‌ها و مشهد در نظر گرفتیم و ۳۰ نفر بازرس غیر محسوس نیز عملکرد بازرسان را رصد می‌کنند.

وی اظهار کرد: در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، همکاران ما حضوری فعال داشتند و با دغدغه تا پایان رأی‌گیری ما را همراهی کردند.

نجات با اشاره به اینکه رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست، افزود: هرگونه سوءاستفاده احتمالی از امکانات دولتی، رفع شائبه جانب‌داری له یا علیه کاندیدا و ممانعت از شایعه‌سازی و ایجاد ابهام یا شبهات را که روند انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، رصد کردیم.

رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی بیان کرد: از ابتدای روند انتخابات، بیش از ۱۰۰ تماس با سامانه ۱۱۱ داشتیم، اما تخلفات قابل‌اعتنا و نیازمند بررسی نبود و اگر موارد کوچکی بوده، رصد کردیم.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی ابراز کرد: صبح امروز گزارش داشتیم که در یکی‌دو مورد، برخی نمایندگان نامزدها اطراف صندوق و شعب ما حضور دارند و پیشنهاد می‌دهند که به کاندیدای ما رأی دهید. ما رصد کردیم و این افراد محل را ترک کردند.

کد خبر 6157918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha