۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴

امام جمعه بیله سوار:

رئیس جمهور منتخب برنامه‌های وعده داده شده را عملی کند

رئیس جمهور منتخب برنامه‌های وعده داده شده را عملی کند

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: از رئیس جمهور منتخب می‌خواهیم تمام برنامه‌ها و وعده‌های خود را مخصوصاً در بحث تورم و معیشت مردم عملی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار با توصیه به تقوای الهی از تمام عوامل نظارتی و امنیتی و اجرایی و ستادی شهرستانی انتخابات تشکر و قدردانی کرد و از حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم در هر دو دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی به عمل آورد.

وی با تبریک به مردم ایران در خلق حماسه سیاسی بزرگ خاطرنشان کرد: رقابت قبل از انتخابات را باید به رفاقت بعد از انتخابات تبدیل کرد و همه باهم در راستای اعتلای جمهوری اسلامی ایران هماهنگ و دست از رئیس جمهور منتخب حمایت و همراهی کنند.

امام جمعه بیله سوار گفت: کاندیداهای و اطرافیانشان نیز باید بعد از پیروزی، اخلاق و منش انتخاباتی را رعایت کنند و با تبریک به همدیگر فضای همدلی و صمیمیت بین طرفداران خویش به وجود آورند.

عزیزی در ادامه از رئیس جمهور منتخب خواست؛ که تمام برنامه‌ها و وعده‌های خویش را مخصوصاً در بحث تورم و معیشت مردم نهایت تلاش و سعی خود را کند.

خطیب جمعه بیله سوار برنامه‌های خوب دولت شهید جمهور را در حوزه‌های مسکن و اقتصاد و عمران قابل تحسین دانست و افزود: راه شهید جمهور باید در کشور ادامه داشته باشد و فرد منتخب برای استمرار شهید رئیسی تلاشی فراگیر داشته باشد.

عزیزی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم و با تقدیر از مسئولان فرهنگی و برگزار کنندگان مراسمات مذهبی خواستار توجه و حمایت بیشتر مراکز و مسئولان از این ظرفیت عظیم فرهنگی شد و بیان کرد: ضروری است تا شور و نوای حسینی در شهر کاملاً احساس شود و در افزایش موکب ها، ایستگاه‌های صلواتی و دسته جات عزاداری نهایت تلاش را به عمل آورند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها هدر رفت آب از شهرستان بیله سوار در ایام بارندگی را یادآور شد و بیان کرد: احداث سد مخزنی بیله سوار که نزدیک ۴۰ میلیون متر مکعب ظرفیت نگهداری آب را دارد و می‌تواند کشت دوم شهرستان را تضمین کند باید در اولین فرصت انجام شود.

کد خبر 6157954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha