۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس:

نظارت قضایی بر انتخابات تا اتمام کامل انتخابات برقرار است

نظارت قضایی بر انتخابات تا اتمام کامل انتخابات برقرار است

شیراز -دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه امنیت و آرامش در کلیه شُعب انتخاباتی فارس برقرار است گفت: نظارت قضایی بر فرآیند برگزاری انتخابات تا اتمام کامل انتخابات در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی بحرینی در بازدید از شُعب اخذ رأی شیراز، رأی خود را در صندوق شماره ۲۴۲ مستقر در رواق فرهنگی باب السماء حرم مطهر شاهچراغ (ع) انداخت و سپس در جمع اصحاب رسانه گفت: انتخابات به عنوان یک صحنه و کنش سیاسی علاوه بر اینکه سبب رقم خوردن سرنوشت حداقل ۴ سال یک ملت می‌شود ابهت و اقتدار ایران اسلامی را نیز به جهانیان ثابت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه با تعامل و همکاری خوب ضابطین و مجریان برگزاری انتخابات و نظارت مسؤولان قضائی انتخابات در امنیت و آرامش کامل در حال برگزاری است گفت: نظارت‌های قضائی در چارچوب دستورالعمل ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی تا اتمام کامل فرآیند انتخابات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این رویداد سیاسی در آینده یک ملت مؤثر است گفت: حضور پرشور مردم و مشارکت آنها در این صحنه سیاسی می‌تواند پیام اقتدار ایران اسلامی را به گوش جهان برساند.

گفتنی است در این بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس، رئیس منطقه ۳ بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس و رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به همراه دادستان شیراز حضور داشتند.

کد خبر 6157978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha