۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴

امام جمعه موقت همدان:

علت عدم حضور برخی در انتخابات باید آسیب‌ شناسی شود

علت عدم حضور برخی در انتخابات باید آسیب‌ شناسی شود

همدان-امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه عده‌ای در انتخابات شرکت نکردند که باید این موضوع آسیب‌شناسی شود افزود: پس از شناسایی علت این عدم حضور باید به دنبال حل این مشکل برآییم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه تا می‌توانیم و در توان داریم باید تقوا پیشه کنیم اظهار کرد: امروز مساله اصلی کشور ما انتخابات است و همانطور که مقام معظم رهبری ساعت هشت صبح رأی خود را به صندوق انداختند باید سریع‌تر در این رویداد مشارکت داشته باشیم.

وی گفت: حضرت امام خامنه‌ای فرمودند امروز روز خوبی است که این نشانه روشنی برای توفیقات کشور است و جنب و جوش بیشتری پای صندوق‌های رأی مشاهده می‌شود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه عده‌ای در انتخابات شرکت نکردند که باید این موضوع آسیب‌شناسی شود افزود: پس از شناسایی علت این عدم حضور باید به دنبال حل این مشکل برآییم.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده باید میزان مشارکت بهتر باشد و هیچ گاه نباید نسبت به عدم حضورها بی‌تفاوت بود چراکه درصد آرا برای ما پیام، معنا و حرف دارد.

فاضلیان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: در ماه محرم ابتدا باید به اصل نماز و شعور حسینی توجه شود بعد عزا و شور حسینی.

وی با بیان اینکه محرم و صفر زمان بالیدن است و نه تنها نالیدن اظهار کرد: بساط محرم و صفر، بساط آموزه است و موزه نیست و تمرین خوب نگرستین است و تنها به گریستن نیست.

وی با بیان اینکه خوش به حال کسانی که در محرم و صفر هم اشک می‌ریزند و هم اشک از دیدگان بینوایان پاک می‌کنند افزود: شب اول محرم ساعت ۹ شب در پشت بام‌ها فریاد لبیک یا حسین سر خواهیم داد.

کد خبر 6157987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha