۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱

صالحی امیری در جمع خبرنگاران:

روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم

روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم

عضو ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم و باورمان این است که اراده برای مشارکت حداکثری در انتخابات وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری، عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران، گفت: روند کلی انتخابات را مثبت می‌بینیم و باورمان این است که دو اراده برای مشارکت حداکثری در انتخابات وجود دارد؛ اراده نظام و مقام معظم رهبری و اراده مردم که به نظام برای مشارکت حداکثری اعتماد کرده‌اند.

وی افزود: اگر تا نیمه شب این دو اراده در اوج خود قرار بگیرد، شاهد وفاق، انسجام و قدرت ملی خواهیم بود.

عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان ادامه داد: باورمان این است که مشارکت حداکثری موجب مشروعیت و مقبولیت نظام خواهد شد، لذا از همه کسانی که تا این لحظه تصمیم نگرفته‌اند، دعوت می‌کنم که به تنها گزینه ممکن برای انتقال صدای ملت که صندوق است، بیاندیشند و تغییر را از صندوق رأی دنبال کنند.

صالحی امیری تاکید کرد: ما برای انتقال صدای مردم و تغییر در سازه مدیریت اجرایی کشور، راهی جز صندوق رأی نداریم و به ملت بزرگ ایران این پیام را از جانب آقای پزشکیان منتقل می‌کنم که تا قبل از پایان زمان اخذ رأی در پای صندوق رأی حاضر شده و اراده خود را به کسانی تحمیل کنند که مانع مشارکت حداکثری هستند.

وی بیان کرد: ارزیابی ما این است که روند انتخابات مثبت است. البته مشکلات جزئی در همه انتخابات‌ها وجود داشته و دارد که گزارش‌های آن جمع آوری شده و به ستاد انتخابات منتقل کرده‌ایم. همچنین در حال گفتگو و حل و فصل آنها هستیم.

عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: هیچ روندی که موجب خدشه در سلامت انتخابات نشود، تاکنون مشاهده نکرده‌ایم اما مسائل جزئی و فرعی در همه انتخابات‌ها وجود دارد که گزارش‌های آن را به ستاد انتخابات منتقل کرده و در حال پیگیری هستیم. هیچ مداخله و متغیری که به اصل سلامت انتخابات خدشه وارد کند، نداریم.

کد خبر 6157992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha