۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴

معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی: 

اجازه نمی‌دهیم شائبه‌ای در انتخابات ایجاد شود

اجازه نمی‌دهیم شائبه‌ای در انتخابات ایجاد شود

مشهد- معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: تمام دست‌اندرکارانی که مشغول فعالیت در شعب هستند، اجازه نمی‌دهند شائبه‌ای ایجاد شده و خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهدی ظهر جمعه در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر نیروی حفاظتی و امنیتی مشغول مراقبت از رأی مردم هستند.

معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه فرایند انتخابات باید به صورت صحیح و سالم انجام شود، افزود: رأی حق‌الناس است و ما وظیفه داریم از آن مراقبت کنیم.

وی بیان کرد: ۴۵۶۷ صندوق رأی در استان در نظر گرفته شده است و برای هرکدام، سه نفر نیروی حفاظتی در نظر گرفته شده است.

زهدی عنوان کرد: نیروهای فراجا و بسیجیان دلاور ما از صندوق‌ها مراقبت می‌کنند. علاوه بر این، فراجا مأموریت‌های جانبی خود را دارد و مأموریت حفاظت از زیرساخت‌ها نیز هست.

معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه با کوچک‌ترین موضوعی که در شعب گزارش شود، برخورد می‌شود، افزود: نه در مرحله اول و نه در این مرحله، هیچ موضوع امنیتی نداشتیم و در حال مراقبت از مرز تا داخل شهرها و مرکز استان هستیم.

وی تصریح کرد: تمام دست‌اندرکارانی که مشغول فعالیت در شعب هستند، اجازه نمی‌دهند شائبه‌ای ایجاد شده و خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.

زهدی در خصوص اقدامات دشمنان علیه انتخابات گفت: گروه‌های وهابی، سلفی، داعش و گروه‌های دیگر قصد اقدامات خراب‌کارانه داشتند و تهدیداتی را در خصوص انتخابات و استان ما مطرح کردند.

معاون امنیتی استانداری خراسان‌رضوی افزود: عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت‌طلبان نیز تهدیداتی را مطرح کرده و دنبال واردکردن خدشه به برگزاری انتخابات بودند، اما با تدابیر بسیار خوبی که انجام شد، اجازه ایجاد کوچک‌ترین مشکلی داده نشد و اگر هم موضوعی بود، بلافاصله برخورد شد و اجازه گسترش آن داده نشد.

کد خبر 6158110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha