۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی: 

مردم خراسان جنوبی در حال خلق حماسه بی نظیر دیگری هستند

مردم خراسان جنوبی در حال خلق حماسه بی نظیر دیگری هستند

بیرجند- مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی در حال خلق حماسه بی نظیر دیگری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ناصری عصر امروز ۱۵ تیر به خبرنگاران گفت: به طور معمول هر دو سال انتخابات در کشور برگزار می‌شود اما ظرف ۴ ماه گذشته ۴ انتخابات را برگزار کردیم که نیاز به انجام هماهنگی برای تأمین خودرو و دیگر امکانات مالی و …دارد.

به گفته وی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان خودروهای مورد نیاز برای اعزام صندوق‌های اخذ رأی به نقاط مختلف استان حتی نقاط صفر مرزی تأمین شد.

وی خاطر نشان کرد: انجام همه این کارها با توجه به محدودیت زمانی، کار سختی است اما با برنامه‌ریزی که در این خصوص شد، کوچک‌ترین کمبود و مشکلی در این باره نداشتیم.

ناصری با بیان این که صندوق‌های اخذ رأی به نقاط روستای و صعب‌العبور هم اعزام شدند، تصریح کرد: در خصوص آموزش دست‌اندرکاران انتخابات و همچنین فناوری اطلاعات اقدامات لازم انجام شد.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان با تاکید بر این نکته که مردم خراسان جنوبی در حال خلق حماسه‌ای بی نظیر دیگری هستند، گفت: در آستانه انتخابات همه کارهای عمرانی تعطیل می‌شود و همه اقدامات مورد نیاز در خصوص انتخابات با هم دلی در خراسان جنوبی به نحو احسن انجام شد.

کد خبر 6158117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha