۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه:

هر ۱۰ شعبه در کرمانشاه توسط یک بارزس از هیات بازرسی نظارت می‌کند

هر ۱۰ شعبه در کرمانشاه توسط یک بارزس از هیات بازرسی نظارت می‌کند

کرمانشاه- رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: هر ۱۰ شعبه در کرمانشاه توسط یک بارزس از هیات بازرسی نظارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرتضوی بعد از ظهر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آمادگی استان کرمانشاه پیش از شروع انتخابات، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازرسان هیئت بازرسی در دور نخست و روند انتخابات به طور کامل نظارت داشتند در دور دوم نیز این فرایند با ۱۷۰ بازرس در شعب برقص رأی نظارت خود را دنبال می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در دور دوم انتخابات به ازای هر ۱۰ شعبه یک بارزس بر روند رأس گیری نظارت دارند که جمعاً ۱۷۰ بازرس در حال بازرسی هستند و علاوه بر این تعداد ۴۷ ناظر ویژه نیز به طور ویژه از صبح تا پایان رأی گیری برای کنترل جریان انتخابات در شعب بازرسی دارند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر عدم هیچ‌گونه گزارش و تخلفی در فرایند انتخابات تاکید و تصریح کرد: تا به این لحظه هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر تخلفات در جریان انتخابات گزارش نشده و عمده گزارشاتی که ارسال شده به صورت جزئی و در نهایت بررسی رد شدند.

مرتضوی در پایان با تاکید بر عدم ارسال گزارش با مستندات و نمونه‌های مصداقی، گفت: تمام آنچه گزارش شده در خصوص تجمع در اطراف شعبه و رأی دهی با شناسنامه غیر بوده که با همگی برخورد شده است بنابراین تقاضا می‌شود مردم به شایعات و اطلاعات ناقص را توجه نکنند و تنها به اطلاعات و آمار از سخنگوی وزارت کشور را توجه داشته باشند.

کد خبر 6158126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha