۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۵

فرماندار اردبیل:

نمایندگان کاندیداها تا آخر شمارش آرا در شعب حاضر باشند

نمایندگان کاندیداها تا آخر شمارش آرا در شعب حاضر باشند

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید تا آخرین لحظه شمارش آرا در شعب حاضر بوده و بر سلامت و صحت فرآیند انتخابات نظارت داشته باشند.

محمد اعتماد اعجازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از اولین ساعات صبح امروز فرآیند رأی‌گیری در شهرها و روستاهای استان اردبیل آغاز شده و بیش از هشت هزار و ۴۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، نماینده فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر عوامل بر روند برگزاری سالم انتخابات در شهرستان اردبیل نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در مجموع ۳۷۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان اردبیل تدارک دیده شده تا با حضور در تمام نقاط جغرافیایی استان اخذ رأی از واجدان شرایط انجام شود و به سرعت نیز بعد از اتمام رأی‌گیری شمارش آرا با حضور نمایندگان نامزدها و اعضای هیأت نظارت انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تلاش مؤثری را انجام دادیم تا در همه صندوق‌ها ۱۵ نفر در قالب نیروهای مختلف حضور داشته باشند و یک شرایط مطلوبی را در مراحل مختلف انتخابات مرحله دوم انجام داده و کار را به شکل مناسب به سرانجام برسانند.

اعتماد اعجازی افزود: ۲ هفته متوالی است که عوامل برگزاری انتخابات تلاش مؤثری را انجام می‌دهند تا در کنار صیانت از آرای مردم و اخذ رأی، از واجدان شرایط فرصت بهتر و مناسب‌‎تری را در پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی با جلب حداکثر مشارکت مردم مهیا شود تا دشمن نتواند بیش از این به این نظام چشم طمع و خیانت بدوزد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: وضعیت حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی و سامانه احراز هویت نشان می‌دهد که نسبت به دور اول مشارکت خوبی را در سطح شهرستان اردبیل نظاره‌گر هستیم و قطعاً در ساعات باقی مانده نیز مشارکت حداکثری مردم را در مرحله دوم انتخابات شاهد خواهیم بود.

اعتماد اعجازی اضافه کرد: در شهرستان اردبیل تاکنون شمارش آرا در قالب شعب سیار و یا شعبی که مربوط به مناطق عشایری و روستایی بوده، انجام نشده و تجمیع شمارش بعد از اتمام مراحل اخذ رأی انجام خواهد شد و اطلاع‌رسانی از سوی وزارت کشور و ستاد انتخابات استان بوده و در صورت درخواست طرفداران کاندیداها و ستادهای آنها مجوز تجمع قانونی نیز صادر خواهد شد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: این مشارکت بزرگترین تضمین‌کننده امنیت، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی خواهد بود و قطعاً کید دشمن را نیز خنثی می‌کند.

کد خبر 6158151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha