۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۹

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی خبرداد؛

صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از افراد سالمند در مشهد اعزام می شود

صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از افراد سالمند در مشهد اعزام می شود

مشهد- مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی از اعزام صندوق‌های سیار برای اخذ رأی شهروندان توان‌خواه و سالمندان مشهدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فیروزی اظهار کرد: بیش از نیمی از نیروهای فعال در مرکز پاسخگوی تلفنی ستاد انتخابات شهرستان مشهد را کارکنان اداره بهزیستی شهرستان مشهد تشکیل می‌دهند که در مرحله اول و مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ در این مرکز حضور پررنگی داشته و پاسخگوی انتقادات، پیشنهادات و شکایات مردم در روزهای برگزاری انتخابات بوده‌اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: این مرکز در محل فرمانداری شهرستان مشهد مستقر می‌باشد. شهروندان با تماس با سامانه ۰۵۱-۳۲۳۰۵ می‌توانند هر موردی که مدنظر آن‌هاست مانند مشاهده تبلیغات در محل صندوق‌های رأی، بیان شکایات و انتقادات، نیاز به صندوق سیار و… را در روز برگزاری انتخابات با این سامانه در میان بگذارند و به‌محض بیان این موارد به‌سرعت از ناحیه فرمانداری موضوع پیگیری خواهد شد.

وی افزود: طبق مشاهدات نیروهای فعال در این مکان، در حال حاضر بیشترین تماس‌ها با این سامانه را درخواست برای صندوق سیار به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که در خصوص جامعه هدف بهزیستی از قبل نامه‌نگاری‌ها و نیازسنجی‌ها انجام گرفته و هماهنگی‌های لازم جهت اعزام صندوق سیار به مراکزی نظیر مرکز نگهداری سالمندان، مراکز توان‌بخشی، مراکز تجمعی و آسایشگاهی تحت نظارت بهزیستی یا مددجویانی که نیاز به حضور صندوق سیار در منزل خود داشتند، انجام گرفته و صندوق سیار به این اماکن اعزام شده است.

کد خبر 6158159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha