۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۷

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

بیشترین شعبه در حرم مطهر رضوی مستقر بوده است

بیشترین شعبه در حرم مطهر رضوی مستقر بوده است

مشهد- رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه شعب مستقر در حرم بیشترین میزان اخذ رأی را داشته اند، گفت: ۲۰ شعبه اخذ رأی را در حرم رضوی مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هادی طباطبایی عصر جمعه در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی اظهار کرد: تاکنون ۱۸ اطلاعیه در ستاد انتخابات کشور صادر شده که اطلاعیه‌ها عمدتاً موارد قانونی و یادآوری برای رأی‌دهندگان و اعضای شعبه است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه درصد مشارکت را در پایان وقت اعلام خواهیم کرد، افزود: روند انتخابات رشد خوبی را نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: در کل استان، استقبال بسیار عالی بوده و بررسی شعب نشان می‌دهد که مشارکت با دوره قبل بسیار متفاوت است.

طباطبایی در پاسخ به پرسشی در خصوص افزایش تعداد صندوق‌ها خاطرنشان کرد: تعداد صندوق‌ها نسبت به مرحله قبل افزایش پیدا نکرده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه شعبی که بیشترین میزان اخذ رأی را داشتند، چند شعبه مستقر در حرم مطهر بوده است، افزود: ۲۰ شعبه اخذ رأی را در حرم مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه مشهد بیشترین آمار رأی را خواهد داشت، افزود: زیرا ۵۰ درصد انتخابات و جمعیت واجدین شرایط در مشهد هستند. در مشهد به تعداد کافی صندوق سیار پیش‌بینی کردیم.

کد خبر 6158219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      2 0
      آن شاالله جلیلی