۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۴

رییس دفتر نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان زنجان:

۳۵۰۰نفر ازعوامل نظارت در روند برگزاری انتخابات زنجان مشارکت دارند

۳۵۰۰نفر ازعوامل نظارت در روند برگزاری انتخابات زنجان مشارکت دارند

زنجان-رییس دفتر نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۳۵۰۰ نفر از عوامل نظارت در استان در روند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد محمدی با حضور در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه ۳۵۰۰ نفر از عوامل نظارت در استان در روند انتخابات مشارکت دارند، گفت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آرامش و مشارکت بالا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هیأت‌های نظارت در بخش‌ها و شهرستان‌ها در نظارت اجرایی انتخابات این دوره نظارت دارند، افزود: اجرایی و نظارت انتخابات با همدلی و انسجام برگزار می‌شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه سلامت انتخابات با کسی شوخی بردار نیست و بسیار مهم است، گفت: رسالت اصلی ما تضمین سلامت انتخابات است، در این خصوص با کسی تعارفی نداریم و در صورت تخلف با متخلفین برخورد جدی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه ناظرین شورای نگهبان به رأی مردم به عنوان حق الناس تقدس دارند، افزود: باید از رأی مردم صیانت شود و قول می‌دهیم که به تک تک آرای مردم خدشه‌ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول انتخابات تعدادی از معتمدین شعب و ناظرین انتخابات بدلیل عدم بی طرفی برکنار شدند و هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست و سلامت انتخابات بالاترین وظیفه ما در شورای نگهبان است‌.

کد خبر 6158220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha