۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۵

استاندار گلستان:

افزایش ۵ درصدی مشارکت گلستان نسبت به دور نخست انتخابات

افزایش ۵ درصدی مشارکت گلستان نسبت به دور نخست انتخابات

گرگان- استاندار گلستان گفت: طبق آمار اعلام شده تا ساعت ۲۰ امشب افزایش ۵ درصدی مشارکت مردم گلستان را نسبت به دوره نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه جمعه در ستاد خبری استان گلستان اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور ساعت حضور مردم در جشن حماسه حضور تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون مردم گلستان نسبت به مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باشکوه‌تر وارد میدان شدند، افزود: طبق آمار اعلام شده تا ساعت ۲۰ امشب افزایش ۵ درصدی مشارکت مردم گلستان را نسبت به دوره قبل داشتیم.

استاندار گلستان گفت: در حوزه سلامت انتخابات که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یک رویه را در استان گلستان دنبال می‌کنیم در یک ارتباط با ناظرین و بازرسان داریم رصد می‌کنیم و اگر تخلفی گزارش شود سریعاً پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضا خوب رقابتی و سالم در استان حاکم است، ادامه داد: از مردم استان می‌خواهیم که در این دوره از انتخابات به دور از احساس تصمیم خود را بگیرند به کاندیدای مورد نظر رأی دهند.

زنگانه با اشاره به اینکه پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند، اظهار کرد: آنهای که رأی نمی‌دهند یک حقی را از خود صلب می‌کنند و در نقش آفرینی جامعه هیچ سهمی ندارند.

وی یادآور شد: مردم توجه داشته باشند همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر رئیس جمهور با پشتوانه بالاتری انتخاب شود.

در سیاست داخلی، تأمل با مجامع بین المللی و سایر موضوعات می‌تواند گام‌های بلند تری بردارد. مردم فرصت را مغتنم بشمارند و در رأی گیری مشارکت کنند.

کد خبر 6158242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha