۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۹

همزمان با شامگاه جمعه رقم خورد؛

موج دوم مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات

موج دوم مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات

سمنان- مردم استان سمنان همزمان با شامگاه جمعه و با خنک‌تر شدن هوا، موج دوم مشارکت در انتخابات را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم استان سمنان همزمان با شامگاه جمعه و با خنک‌تر شدن هوا موج دوم مشارکت در انتخابات را رقم زدند شعب اخذ رأی مملو از جمعیت است و بسیاری از مردم برای رأی دادن باید بیش از ۲۰ دقیقه در صف بایستند.

به وضوح مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات ریاست جمهوری از دور اول بیشتر بوده و این موضوعی است که ناظران صندوق‌ها و شعب نیز آن را تأیید می‌کنند.

با تاریکی و خنک شدن هوا موج حضور مردم پای صندوق‌های رأی را شاهد هستیم مردم همچنین در بازگشت از تفرجگاه‌ها رأی خود را نیز به صندوق می‌اندازند. در برخی شعب صف‌ها به خیابان رسیده است.

همچنین ترافیک در برخی خیابان‌های اصلی همجوار با شعب اخذ رأی در سمنان و شاهرود بیشتر شده است مردم با خانواده خود پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

علیرغم تمدید انتخابات به نظر می‌رسد این میزان جمعیت رأی دهنده حتی تا ساعت ۱۲ هم ادامه داشته باشد.

فرج الله شوشتری رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: روند رأی گیری با نظم و امنیت کامل در شعب اخذ رأی استان سمنان در حال انجام است و مشکلی از این بابت نداریم.

وی افزود: تعرفه به اندازه کافی برای شعب اخذ رأی در استان سمنان تمهید شده و هیچ کمبودی از این لحاظ وجود نخواهد داشت اما نیاز است که مردم حضور خود پای صندوق‌های رأی را به ساعات آخر موکول نکنند.

کد خبر 6158251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha