۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۵

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد؛

مشارکت ۵۴ و ۴۶ درصدی آقا و خانم‌های کرمانشاهی در انتخابات

مشارکت ۵۴ و ۴۶ درصدی آقا و خانم‌های کرمانشاهی در انتخابات

کرمانشاه- دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه از مشارکت ۵۴ و ۴۶ درصدی آقا و خانم‌های کرمانشاهی در انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شکیبا مهر عصر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با توجه به روند مطلوب مشارکت در انتخابات در دور دوم انتخابات و افزایش مشارکت ۵۰ درصدی امید است این روند تا پایان فرایند رأی گیری ادامه داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه گرمای هوا بر حضور مردم تأثیر گذار بوده با خنک شدن هوا روند مشارکت با سیر صعودی در حال انجام بوده اما تقاضا می‌شود در زمان باقی مانده و خنکی هوا رأی دهی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه به تفکیک آرا بر اساس جنسیت و سن و سال رأس دهندگان، تصریح کرد: بر اساس استعلام‌های گرفته شده تاکنون بیش از ۵۴ درصد رأی دهندگان مرد، ۴۶ درصد خانم و بیشترین گروه‌های سنی رأی دهنده بین ۳۵ تا ۴۵ ساله بوده‌اند.

شکیبا مهر خاطر نشان کرد: بر اساس شایعات پخش شده در خصوص القاب و عناوین به کار برده شده برای کاندیدها مبنی بر اینکه نوشتن ناقص نام کاندیداها رأی را باطل می‌کند در حالی که این شایعه صحت ندارد.

وی ادامه داد: طبق توافق اولیه که بین شورای نگهبان و وزارت کشور انجام گرفته به دلیل عدم تشابه اسمی که بین این ۲ کاندید وجود نداشته هر اسمی که در برگه تعرفه نوشته شود و دلالت بر کاندید مورد نظر داشته باشد آرای صحیح خواهد بود.

شکیبا مهر در پایان با اشاره به اعزام صندوق‌های سیار به روستاها در ۲ وعده تاکید کرد و گفت: در صبح و غروب در ۲ نوبت این صندوق‌ها اعزام شده و نگرانی بابت عدم رأی گیری در روستا نیستیم اما چنانچه روستایی درخواستی برای ارسال صندوق داشته باشند می‌توانند با فرمانداری و بخشداری‌ها هماهنگ و درخواست خود را اعلام کنند.

کد خبر 6158254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      2 3
      تبریک میگم آقای دکترمسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران.امیدوارم ازاین پنج پروفسور و استاد تمام درعرصه های مختلف برای عمران و آبادانی کشور ایران و جهان استفاده کنید