۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۹

دبیر ستاد انتخابات خوزستان:

مشارکت مردم خوزستان نسبت به مرحله اول انتخابات بالاتر است

مشارکت مردم خوزستان نسبت به مرحله اول انتخابات بالاتر است

اهواز - دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: به جرات می‌توان گفت با مشارکت بالاتری نسبت به دور اول روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله دهدشت شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ساعت هشت صبح که فرآیند رأی‌گیری در استان آغاز شده لحظه به لحظه شاهد حضور مردم پای صندوق‌ها هستیم و ساعت به ساعت به تعداد رای‌دهندگان افزوده می‌شود.

وی افزود: به جرأت می‌توان گفت با مشارکت بالاتری نسبت به دور اول روبرو هستیم و امیدواریم این روند تا پایان زمان رأی‌گیری تداوم یابد.

دهدشت بیان کرد: فرآیندهای مختلفی در روند انتخابات وجود دارد و ناظران شعب از مرحله ثبت نام تا شمارش آرا و بررسی انتخابات حضور پررنگی دارند ضمن اینکه بازرسان وزارت کشور و استانداری نیز بر روند انتخابات نظارت کامل دارند.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: هر کدام از نامزدها نیز می‌تواند نماینده‌ای در هر شعبه داشته باشد و روند انتخابات را در فرایند رأی‌گیری بررسی کنند تا شاهد سلامت انتخابات باشند.

دهدشت عنوان کرد: بر اساس قانون، محدودیت زمانی در شعبه‌های اخذ رأی وجود دارد ولی اگر فردی در شعبه حضور داشته باشد تا آخرین نفر رأی اخذ خواهد شد.

دهدشت به مردم توصیه کرد: برای مشارکت در انتخابات هرچه سریع‌تر به شعب موردنظر مراجعه کنند، زیرا در ساعات پایانی تعداد مراجعه‌کنندگان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6158267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      2 3
      مامردم خوزستان مدیون خون شهیدان هستیم وتااخرین لحظه پای نظام ورهبرعزیزمون خواهیم ماند.