۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۴

استاندار قم:

مشارکت مردم قم در انتخابات به ۵۰ درصد رسید

مشارکت مردم قم در انتخابات به ۵۰ درصد رسید

قم- استاندار قم از مشارکت ۵۰ درصدی مردم تا ساعت ۲۰ جمعه در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری عصر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تا ساعت ۲۰ جمعه ۵۰ درصد از مردم استان قم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

استاندار قم بیان کرد: امید است که در این دوره نسبت به دور نخست انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

وی بیان کرد: تاکنون هیچ گونه تخلفی در زمینه برگزاری انتخابات از شعب اخذ رأی استان قم گزارش نشده است.

آقامیری بیان کرد: از تلاش‌های همه عوامل اجرایی و نظارت که از نخستین ساعات صبح جمعه در شعب اخذ رأی حضور داشتند و تا پایان شب نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد تشکر می کنیم‌

وی با بیان اینکه از شهروندان قمی درخواست داریم که در اولین فرصت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی حضور یابند افزود: احتمال دارد بر اساس دستور وزارت کشور مهلت زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شود اما تقاضای ما از مردم این است که هر چه زودتر اقدام به ثبت آرای خود کنند.

استاندار قم افزود: از علما و مراجع و همه گروه‌های تأثیرگذار که در راستای مشارکت حداکثری از مردم برای حضور در عرصه انتخابات دعوت کردند تشکر می‌کنیم.

کد خبر 6158275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha