۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۵

با نظارت مستمر ناظران؛

روند برگزاری انتخابات در ۱۴۷ شعبه اخذ رای رباط کریم ادامه دارد

روند برگزاری انتخابات در ۱۴۷ شعبه اخذ رای رباط کریم ادامه دارد

رباط کریم-فرماندار رباط کریم با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق رای موجب عزتمندی کشور می شود،گفت: با نظارت مستمر ناظران روند برگزاری انتخابات در ۱۴۷ شعبه اخذ رای شهرستان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امید احمدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور شهروندان در پای صندوق‌های رأی گیری چشمگیر است، گفت: فرایند برگزاری انتخابات در سه شهر رباط‌کریم، پرند و نصیر شهر با حضور پر شور مردم ولایتمدار این شهرستان با امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

احمدی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت بویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی اظهار داشت: روز انتخابات برای ملت ایران همواره روز جشن ملی بوده و با شکوه و عظمت همراه است.

️وی با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی همیشه به صورت مردمی برگزار می‌شود افزود: شاهد برگزاری چهارمین انتخابات در چهار ماه اخیر با زحمات و فداکاری‌های فراوان هستیم و امیدواریم مردم عزیزمان نیز امروز ۱۵ تیر ماه از فرصت انتخابات به خوبی برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند.

️فرماندار رباط‌کریم خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق رأی موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خار چشم دشمنان شده است.

️احمدی افزود: روند اخذ رأی با نظارت مستمر ناظران، هیأت‌های اجرایی و نمایندگان فرمانداری در ۱۴۷ شعبه اخذ رأی در حال انجام است.

️فرماندار رباط کریم همچنین از تمهیدات لازم برای تسهیل فرآیند رأی گیری و افزایش سرعت آن خبر داد و تاکید کرد: تمامی امکانات لازم برای رفاه حال رای‌دهندگان فراهم شده است.

کد خبر 6158290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معصومه کریمی ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 0
      مسعود پزشکیان