۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را بیمه کرده است

حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را بیمه کرده است

یزد- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: رای مردم برای چهار سال آینده سرنوشت ساز بوده و آنچه کشور و نظام را بیمه کرده، حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات است.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رهبر انقلاب امروز صبح که رأی خود را به صندوق انداختند، تاکید کردند که اهمیت مرحله دوم از مرحله اول بیشتر است و مردم را به مشارکت دعوت کردند چرا که در مرحله دوم انتخاب رئیس جمهور کشورمان برای چهار سال آینده قطعی می‌شود.

وی ادامه داد: رأی مردم برای چهار سال آینده سرنوشت ساز است و آنچه کشور و نظام را بیمه کرده، حضور پرشور مردم است، بنابراین مشارکت حداکثری در انتخابات تقویت و پایداری انقلاب را نشان می‌دهد.

جوکار با اشاره به اینکه هر چه حضور و مشارکت مردم به عنوان پشتوانه نظام پرشور تر باشد، بهتر می‌توانیم حرف خود را پیش ببریم، گفت: انتخابات نقش تأثیرگذاری بر تقویت نظام و انقلاب و تأمین منافع و سرنوشت مردم در چهار سال آینده دارد و دشمنان نیز تمام تلاش خود را برای تضعیف نظام و انقلاب به کار گرفتند بنابراین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر خواهد بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در استان یزد همیشه آرای مردم ما حماسه ساز و پرشکوه بوده است و ان شاءالله امروز هم در پایان انتخابات جشن حضور خوبی را داشته باشیم.

کد خبر 6158329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha