۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۸

استاندار بوشهر:

مشارکت در استان بوشهر رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد

مشارکت در استان بوشهر رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد

گناوه - استاندار بوشهر گفت: میزان مشارکت مردم استان بوشهر در انتخابات نسبت به همین ساعت‌ها در جمعه، ۸ تیرماه رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده جمعه شب در بازدید از شعب اخذ رأی و روند اجرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گناوه اظهار داشت: امروز روز نهایی شدن سرنوشت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این دوره از انتخابات دارای ویژگی‌های خاصی بود، افزود: با توجه به اینکه فرآیند دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری از ۶ ماه قبل از انتخابات آغاز می‌شد اما به دلیل حادثه رخ داده تمام فرآیند انتخاب رئیس جمهور از ثبت نام تا تأیید صلاحیت‌ها و نهایی شدن نامزدها همه در ۵۰ روز بود و یک رقابت جدی در تمام مراحل ایجاد شد.

وی بیان کرد: در نتیجه این رقابت جدی ایجاد شده و عطف به دستورات مقام معظم رهبری ملت ایران پای کار آمدند تا یک انتخابات باشکوه را رقم بزنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: از زمان شروع انتخابات در صبح امروز تا کنون تعداد زیادی از شعب اخذ رأی در شهرستان بوشهر و در حال حاضر نیز در گناوه بازدید کردم و امشب نیز در دشتستان ادامه خواهد یافت که در تمام این شعب میزان مشارکت مردم در انتخابات نسبت به همین ساعت‌ها در جمعه، ۸ تیرماه رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: این نشان می‌دهد که مردم ما داری یک بلوغ سیاسی هستند و به فرامین و تدابیر رهبر معظم انقلاب عنایت و توجه خاص دارند و همیشه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناکام کرده‌اند و آنها را شکست داده‌اند و جبهه انقلاب و به جبهه حق و انقلاب را در درون کشور و و بیرون و آزادگان جهان امیدواری ایجاد کرده‌اند.

استاندار بوشهر بیان کرد: همه مردم از زمان باقی مانده استفاده کنند و پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و این نقش را ایفا کنند و امروز این مورد انتظار همه مسئولان و مردم به ویژه رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم در ساعات باقی مانده شاهد حضور گسترده‌تر مردم باشیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات هستیم و همه دستگاه‌ها و هیأت‌های اجرایی انتخابات در سراسر استان و همه دستگاه‌های نظارتی و شورای نگهبان و همه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمده‌اند تا انتخابات با سلامت و با امنیت را رقم بزنند بنابراین ما حافظ و نگهبان آرا مردم هستیم

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل «میزان رأی ملت است» و رهبری فرمودند «رأی مردم حق الناس است» ادامه داد: به این نکته تاکید می‌کنم که ما از آرا ملت صیانت می‌کنیم و آنچه مردم تصمیم بگیرند همان تصمیم درست و اساسی است و امروز مردم ما کار را تمام خواهند کرد.

وی یادآور شد: از فرمانداران و همه کسانی که در برگ‌زاری انتخابات تلاش کردند به ویژه فرماندار گناوه تقدیر کرد که فضای خوبی را ایجاد کرده‌اند.

محمدی زاده خاطرنشان کرد: در تعامل سازنده بسیار خوبی در این دوره از انتخابات بین همه ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مختلف از نکات مهم این انتخابات بود که همه برادرانه و در کنار هم برای کاندیدای مورد نظر خود تلاش می‌کردند و این نشان می‌دهد که مردم ما کاملاً هوشیار و دارای رشد سیاسی هستند و همه چیز را به دقت دنبال می‌کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: همه کسانی که تا کنون رقیب هم بودند از فردا رفیق هم خواهند بود و رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم حتی کسانی که رأی نداده‌اند نیز خواهد بود بنابراین با وحدت و همدلی و اتحاد در کشور پیرامون اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و راه امام و شهدا و شهید رئیسی و حاج قاسم سلیمانی و تدابیر مقام معظم رهبری همه پیرامون آن متحد و منسجم می‌شویم تا کشورمان را پیش ببریم و شاهد خلق حماسه‌ها و پیروزی‌های جدید در کشور باشیم.

کد خبر 6158356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • fazl ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
      0 0
      به جهت مشارکت بیشتر مردم در راستای انتخاب دکتر پزشکیان