۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳

استاندار خراسان جنوبی:

شمارش آرا در برخی شعب روستایی خراسان جنوبی آغاز شد

شمارش آرا در برخی شعب روستایی خراسان جنوبی آغاز شد

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از آغاز شمارش آرا در برخی شعب روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت امشب در ستاد انتخابات استان گفت: مشارکت خراسان جنوبی همیشه در انتخابات بالا بوده است و هرچه میزان مشارکت بیشتر باشد، اقتدار و قدرت چانه زنی ما در جهان افزایش خواهد یافت.

به گفته وی با شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی انتخابات زود هنگام دوره چهاردهم ۸ تیر ماه برگزار شد که به مرحله دوم کشیده شد.

وی تصریح کرد: امروز ۱۵ تیر هم شاهد برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هستیم که با وجود محدودیت زمانی همه تمهیدات لازم برای برگزاری آن در خراسان جنوبی فراهم شده است.

قناعت تصریح کرد: از ساعت ۸ صبح اخذ رأی در همه شعب انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی آغاز شد.

وی با بیان این که میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از ۶۴ درصد بود، گفت: در این دوره هم بر اساس گزارش‌های که دریافت کرده‌ایم، مشارکت مردم استان بالای ۶۴ درصد است.

وی با بیان اینکه رأی‌گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شده است، بیان داشت: در شعب روستایی که مراجعه کننده نداشته‌اند شمارش آرا آغاز شده است.

استاندار خراسان جنوبی در پایان از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت، بازرسان، خبرنگاران و اصحاب رسانه که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همکاری داشتند، تشکر کرد.

کد خبر 6158372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha