۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۶

در ساعت پایانی أخذ رای انجام شد؛

حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در پای صندوق های رای در آخرین ساعت

حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در پای صندوق های رای در آخرین ساعت

بیرجند- حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در پای صندوق های رای در آخرین ساعت انتخابات نشان از افزایش مشارکت دارد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: علی رغم اینکه کمتر از یک ساعت تا پایان رأی‌گیری باقی مانده است اما همچنان در برخی از شعب خراسان جنوبی صف‌های مردمی وجود دارد.

بسیاری از مردم به واسطه گرمای هوا در روز ساعات پایانی شب را برای شرکت در انتخابات و حضور سرنوشت ساز پای صندوق رأی انتخاب کرده‌اند.

بر اساس شواهد و آنچه مسئولان در خراسان جنوبی بیان داشته‌اند، بر اساس تعرفه‌های مصرف شده مشارکت از ۴۰ درصد دوره قبل بیشتر شده است.

زهرا علی آبادی از جمله شهروندانی است که ساعات پایانی روز را برای مشارکت در انتخابات، انتخاب کرده است در گفت و گو با مهر، بیان کرد: به واسطه داشتن فرزند کوچک در گرمای هوا نمی‌توانستم در روز تا شعبه اخذ رأی حضور داشته باشم.

وی گفت: ولی خرسندم که بالاخره توانستم همراه جمع پرشوری از مردم کشورم و اهالی خراسان جنوبی در سرنوشت کشورم مشارکت داشته باشم.

جوانی دیگری را در شعبه اخذ رأی مشاهده می‌کنم، خودش را حسین ماهی معرفی می‌کند و می‌گوید من صبح زود در انتخابات شرکت کردم.

وی ادامه داد: ولی الان چند نفر از اقوام و آشنایان که وسیله‌ای برای آمدن به پای صندوق رأی را نداشتند به شعبه آوردم.

ماهی افزود: به اعتقاد من شرکت در انتخابات یک عبادت است و چه خوب که ما نیز بتوانیم در سرنوشت کشور خویش به هر صورت مشارکت داشته باشیم.

وی ادامه داد: اینکه مردم در ساعات پایانی اخذ رأی در شعبه حضور دارند نشان از علاقمندی آنها به سرنوشت کشورشان دارد.

سید محمدرضا طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی نیز گفت: گزارش مبنی بر تخلف مجریان و متصدیان انتخابات در استان نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از ۶۴ درصد بود، گفت: در این دوره هم بر اساس گزارش‌های که دریافت کرده‌ایم، مشارکت مردم استان بالای ۶۴ درصد است.

وی با بیان اینکه رأی‌گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شده است، بیان داشت: در شعب روستایی که مراجعه کننده نداشته‌اند شمارش آرا آغاز شده است.

کد خبر 6158381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha