۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۱

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس:

بررسی مشکلات معیشتی و اقتصادی اولویت دولت چهاردهم باشد

بررسی مشکلات معیشتی و اقتصادی اولویت دولت چهاردهم باشد

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی مشکلات معیشتی و اقتصادی اولویت دولت چهاردهم باشد، گفت: رییس جمهور باید شایسته مردم متمدن ایران اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمد بیگی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات با تاکید براینکه رئیس جمهور آینده باید سریعاً از روز شنبه وارد عرصه خدمت رسانی شود اظهار کرد: رئیس جمهور باید خدمات را از روز شنبه درخصوص مشکلات معیشتی مردم و اقتصاد شروع کرده و بلافاصله ساختارها را برای انتخاب وزرای قابل فراهم کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید بتواند سلیقه و خواست مردم در انتخاب وزیران به عنوان اصلی مهم درنظر بگیرد.

وی با تاکید براینکه شعار ما به عقب برنمی‌گردیم است عنوان کرد: شعار ما نه به دولت سوم روحانی است، ما اجازه نمی‌دهیم وزرای ضعیفی در دولت جدید برسرکار بیایند زیرا دولت فرصت خطا ندارد.

این مسؤول تصریح کرد: ملت ایران باید به کسی رأی بدهد که از کارنامه و برنامه برخوردار باشد تا کشور با سرعت به جلو حرکت کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور برای من بیش از اینکه یک فرد سیاسی باشد، باید یک فرد اجتماعی و فعال فرهنگی بوده و شایسته مردم متمدن ایران اسلامی باشد.

محمدبیگی بیان کرد: عملکرد دولت آیت الله شهید رئیسی سلامت بود اما بنده به عنوان نماینده مجلس به چند وزیر رأی اعتماد ندادم.

وی با تاکید براینکه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شناخت مردم از کاندیداها بیشتر شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت در دور اول کم بود و حالا در دور دوم یک فرصت دوباره‌ای برای شناخت بیشتر نامزدها فراهم شد تا مشارکت‌ها افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندانی که تا این ساعت در انتخابات مشارکت نداشتند، در ساعت باقی‌مانده با حضور در شعب اخذ رأی مشارکت سیاسی داشته باشند.

وی با اشاره به اخبار خرید آرا در برخی صندوق‌ها عنوان کرد: از هیأت نظارت و بازرسان صندوق‌های رأی می‌خواهم که با جدیت جلوی این تخلفات ایستاده و اجازه ندهند که چنین تخلفاتی در شعب اخذ رأی اتفاق بیافتد.

وی در پایان گفت: استیفای حقوق زنان و خانواده و دفاع از زنان سرپرست خانوار به عنوان مهم‌ترین مطالبات من از دولت آینده خواهد بود.

کد خبر 6158391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha