۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۹

٢٨۵ رای اولی به انتخابات دور دوم ریاست جمهوری رسیدند

٢٨۵ رای اولی به انتخابات دور دوم ریاست جمهوری رسیدند

قزوین- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش قزوین گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حالی در قزوین برگزار شد که ٢٨۵ رای اولی توانستند به جمع رای دهندگان در قزوین اضافه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیم خانی در حاشیه برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه ۲۰ هزار نفر از واجدان شرایط رأی دادن در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی اولی بودند، گفت: همزمان با دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸۵ نفر رأی اولی واجد شرایط در سطح به این تعداد افزوده شدند.

وی افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته حضور رأی اولی‌ها در انتخابات از صبح امروز تاکنون با شور در جریان بوده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: تمامی امکانات مجموعه آموزش و پرورش در دور اول و دوم انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار گرفته و همکاران و فرهیختگان این مجموعه در انتخابات حضوری فعال دارند.

رحیم خانی تأکید کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه عمومی، دینی و انقلابی است آموزش و پرورش به‌عنوان یک دستگاه گسترده است که در بخش‌های مختلف جامعه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با تأکید براینکه ۲۰ هزار نفر از واجدان شرایط رأی دادن در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی اولی بودند، گفت: همزمان با دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸۵ نفر رأی اولی واجد شرایط به این تعداد افزوده شدند.

رحیم خانی در خاتمه بیان کرد: حضور گسترده و پرشور این افراد می‌تواند در انتخابات پانزدهم تیرماه شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را به همراه داشته باشد.

کد خبر 6158399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha