۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰

 مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران:

انتشار اخبار جعلی و نادرست در خصوص انتخابات پیگرد قانونی دارد

انتشار اخبار جعلی و نادرست در خصوص انتخابات پیگرد قانونی دارد

تهران- مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران از تشکیل جلسه ستاد امنیت انتخابات خبر داد و گفت: انتشار اخبار جعلی و نادرست در خصوص انتخابات پیگرد قانونی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه جمعه از برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موضوعات مختلفی در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران بر ضرورت پیگیری اخبار از طریق رسانه‌های رسمی به خصوص صدا و سیما تاکید کرد و گفت: انتشار اخبار نادرست، موضوعات جعلی و شایعاتی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود، ممنوع است.

سادات بیان کرد: طبق دستور دادستان کل کشور، دادستان‌های شهرستان‌ها نیز موضوعات مربوط به شایعات و اخبار نادرست را پیگیری قضائی خواهند کرد.

وی در ادامه بر ضرورت تمکین به قانون و پرهیز از مصاحبه‌های خارج از ضوابط توسط عوامل اجرایی ستادهای نامزدها انتخاباتی نیز تاکید کرد و افزود: در جلسه مقرر شد این عوامل نسبت به این موضوع توجیه شوند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران رعایت شئونات اسلامی و حرمت ماه محرم را نیز ضروری دانست و گفت: تجمع در میادین که موجب ترافیک و اخلال در نظم عمومی شود، ممنوع و راه اندازی کارناوال، برگزاری راهپیمایی، میتینگ‌های خیابانی مجاز نخواهد بود.

سادات اظهار کرد: در جلسه ستاد امنیت تاکید شد که پلیس فتا با محرکین فضای مجازی طبق قوانین برخورد لازم را داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: مقرر شد که تقویت و ارتقای سطح توان در فراجا برای اسکورت و حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی در زمان بازگشت به مخازن فرمانداری‌ها تقویت شوند.

کد خبر 6158402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha