۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹

با ابلاغ معاونت فرهنگی؛

جشنواره پروین ویژه دختران دانشجو کلید خورد

جشنواره پروین ویژه دختران دانشجو کلید خورد

فراخوان جشنواره پروین به منظور شناسایی و معرفی و ارتقای ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های دختران دانشجو در زمینه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مجتبی صفری با بیان این خبر گفت: جشنواره پروین به‌ عنوان عرصۀ تجلی توانمندیها و استعدادهای ارزشمند دانشجویان دختر در قالب فعالیت‌های فرهنگی هنری در خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها، آغاز به کار کرد.

معاون مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی گفت: در این جشنواره به دنبال تقویت و ارتقاء مشارکت و مسئولیت اجتماعی در جامع دختران دانشجو و شناسایی و معرفی استعدادهای شاخص و ناب هستیم.

وی افزود: پیش از این با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، پوستر جشنواره در دانشگاه حضرت معصومه (س) به عنوان دبیرخانه اجرایی جشنواره رونمایی شد.

براساس این گزاش، ایران دوستی، دغدغه ‌های دختران ایران امروز، خانواده، فرهنگ شهرنشینی و روستانشینی، محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی موضوعات کلی جشنواره خواهد بود و سامانه سومین جشنواره پروین به نشانی parvin.farnama.net، در قالب هنرهای نمایشی، فیلم و عکس، هنرهای تجسمی، صدا، صنایع دستی و ادبیات آماده دریافت اثر است.

کد خبر 6158621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha