۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبر داد؛

اجرای طرح امنیت محله محور با دستگیری ۵۱۱ متهم در بندرعباس

اجرای طرح امنیت محله محور با دستگیری ۵۱۱ متهم در بندرعباس

بندرعباس- فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری ۵۱۱ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس علی یاری گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق کالا و سوخت و مقابله با سرقت در قالب طرح امنیت محله محور به مدت ۷۲ ساعت در سطح شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مجموعاً ۵۱۱ متهم شامل سارق حرفه‌ای، معتاد و خرده فروش مواد، قاچاقچی مواد مخدر، قاچاقچی سوخت، اتباع بیگانه غیر مجاز شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر، ۷۰ دستگاه خودروهای شوتی و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و غیر مجاز نیز توقیف شدند.

این مسؤول انتظامی اظهار کرد: در این طرح ۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۲۸ فقره پرونده سرقت، ۷۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۵۰۰ دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره، ۲۵۰ بسته سیگار خارجی و مقداری مشروبات الکلی داخلی و دست ساز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرده و بیان کرد: تحقیق از متهمان جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز می‌توانند ضمن توجه به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 6158695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha