۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱

پویش اطعام و احسان حسینی در اصفهان با شروع ماه محرم آغاز شد

پویش اطعام و احسان حسینی در اصفهان با شروع ماه محرم آغاز شد

اصفهان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: با آغاز ماه محرم با مشارکت نیک اندیشانه خیران در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی برای یاری رساندن به مددجویان فراهم می‌شود.

کریم زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز پویش‌های «به عشق حسین (ع)» و اطعام و احسان حسینی همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران وفادارش، اظهار داشت: نیکوکاران می‌توانند در این ایام برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در پویش «به عشق حسین (ع)» و همچنین برای اهدای نذورات خود با هر نیتی در پویش «اطعام و احسان حسینی» مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید براینکه هر دو پویش از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، ادامه داد: این طرح‌ها از جمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) اجرا خواهد کرد.

وی همچنین به پویش نذر زائر نیز اشاره داشت و افزود: برای سومین سال متوالی، امسال نیز با اجرای این طرح، با مساعدت خیران و نیکوکاران تلاش خواهیم کرد امکان سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) برای خانوارهای نیازمند سطح استان را نیز فراهم آوریم.

زارع گفت: خیران برای مشارکت در طرح‌های خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، برای واریز نذورات نقدی خود با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یا شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* اقدام، همچنین برای حمایت مستقیم فرزندان ایتام و محسنین به آدرس اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6158934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha