۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸

سرهنگ افشار اعلام کرد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تهران

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو با اقدام به موقع پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: طی روز گذشته مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان حین گشت زنی در محدوده بلوار "کوهک" به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: جهت بررسی بیشتر پیش از هر اقدامی خودرو مذکور را متوقف کرده و پس از بررسی‌های پلیسی مشخص شد که موتور خودرو فوق تعویض شده و بعد از استعلام اصالت خودرو مشخص شد که موتور نصب شده بر روی آن متعلق به خودرو ۲۰۷ بوده است.

سرهنگ افشار ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد که خودرو ۲۰۷ ذکر شده در سال گذشته مورد سرقت قرار گرفته که پس از بررسی‌های بیشتر، متهم به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و اوراق کردن آن به همراه دو نفر از همدستان خود اعتراف کرد که در این راستا شناسایی و دستگیری دو متهم دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات و مالباختگان در اختیار مقامات قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمد افشار در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن کردن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6159033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha