۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴

تدارکات خوبی داشتیم؛

مربی تیم هندبال جوانان: اولین هدف کسب سهمیه جهانی است

مربی تیم هندبال جوانان: اولین هدف کسب سهمیه جهانی است

مربی تیم ملی هندبال جوانان ضمن ابراز رضایت از شرایط این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اولین هدف‌مان از این رقابت‌ها کسب سهمیه جهانی است.

حمید ربانی کی مربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آخرین اردوی تدارکاتی خود را در تهران برگزار کردیم و فردا راهی آنکارا می شویم تا در دو بازی تدارکاتی و یک تورنمنت بین المللی شرکت کنیم. بعد از آن ۲۰ تیرماه راهی اردن محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا می شویم. سه چهار روزی اردو داشته و با توجه به اینکه زودتر وارد محل بازیها شده ایم یک بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

این مربی ادامه داد: هفته قبل هم در اردوی تدارکاتی گرجستان حاضر بودیم. اردوی بسیار خوبی بود و دو بازی تدارکاتی داشتیم. در حاشیه اردوی آخر هم با تیم بزرگسالان بازی کردیم. معتقدم تمام کارهای لازم را برای این تیم انجام داده ایم و الان لحظه شماری می کنیم تا راهی مسابقات قهرمانی آسیا بشویم.

وی بیان داشت: اولین هدف ما کسب سهمیه ورودی رقابت های قهرمانی جهان و ایستادن در بین چهار تیم اول آسیاست. بعد از آن گام بعدی مان تلاش برای کسب مقام قهرمانی است.

مربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان افزود: تمام کارها و زحمات برای این تیم انجام شده است و کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم داده و هم قسم شده ایم تا با کسب نتیجه قدردان زحمات فدراسیون باشیم.

وی اظهار داشت: جا دارد از زحمات اعضای فدراسیون و رئیس فدراسیون بابت حمایت از این نسل آینده دار تشکر کنیم. امیدوارم با نتییجه عالی قدردان این زحمات باشیم. همین طور باید از زحمات رسانه ها بابت حمایت از این نسل جوان تشکر کنیم و بتوانیم با یک نتیجه عالی قدردان زحمات شما باشیم.

ربانی کیا تصریح کرد: خواهشی که دارم این است که برای این تیم دعا کنید. این تیم ده ماه است که شبانه روزی در اردو و کمپ و دور از خانواده بوده اند. تمرین کرده اند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی از ۲۴ تیر تا ۴ مردادماه در اردن برگزار می شود. تیم ایران با کشورهای کویت و چین هم گروه است.

کد خبر 6159061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha