۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱

پیام قدردانی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان دراصفهان از مردم

پیام قدردانی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان دراصفهان از مردم

اصفهان – ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اصفهان به منظور قدردانی از مردم استان اصفهان و هواداران وی پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم عزیز کشور و به ویژه اهالی شریف استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که منجر به پیروزی دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب شد، قدردانی کرد؛ متن بیانیه به این شرح است:

به نام یکتا آفرین مهربان

مردم عزیز استان اصفهان، زنان، مردان، دختران و پسرانِ پاک سرشت و راست‌کردارِ سرزمین علم و فرهنگ و هنر

سلام و درود خدا بر شما که بار دیگر پیام «وَ إِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الإِصْلاح فی أمَّةِ جَدِّی، أرِیدُ أَن آمُرَ بالمعروفِ و أنهی عن المنکر» را از زبان دکتر مسعود پزشکیان به گوش جان شنیدید، به یاری شتافتید و با او هم پیمان شدید.

حضور پرشور و برآمده از خرد و فرهیختگی شما گواه نهادینه بودن ارزش‌های الهی، عدالت، صداقت و اصول انسانی عزت و کرامت است و این حضور معنادار نویدبخش آغاز راهی است که بی‌شک به انسجام ملی، توسعۀ اقتصادی، افزایش سرمایۀ اجتماعی، گسترش روابط بین‌المللی، ارتقای تاب‌آوری و اعتماد اجتماعی و افزایش رفاه می‌انجامد. این حضور ثمربخش را به همۀ دلسوزان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و آن را سرمایه‌ای ارزشمند برای دولت چهاردهم می‌دانیم. این سرمایه هدیه‌ای ارزشمند از خداوند بلندمرتبه به دولت چهاردهم است.

مردم بزرگوار و دینمدار استان اصفهان با توجه به اینکه در طلیعه ماه محرم هستیم و تکریم حرمت سالار شهیدان بر همه ی ما لازم است، إن شاءالله در فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات فراوان و تلاش‌های پرثمر شما عزیزان جلسه ویژه ای را با همراهی احتمالی رئیس جمهور منتخب و مردمی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برگزار خواهیم کرد.

با تقدیم احترام

دکتر عباس رضایی

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان اصفهان

کد خبر 6159138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 0
      دولت جدید می تواند از توانمندی ها و کارآمدی افراد موثر در نیروهای مسلح به عنوان کمک به بازوی اجرایی کشور استفاده کند نیروهای مسلح طی این سالها موفقیت های زیاد داخلی و خارجی داشته اند و پرچم ایران را سرافراز داشته اند