۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۹

نامزد جمهوری خواه کنگره آمریکا:

بایدن آبروی آمریکا را برد

بایدن آبروی آمریکا را برد

نامزد جمهوری خواه کنگره آمریکا گفت که رئیس جمهور این کشور با عملکرد ضعیف خود در مناظره انتخاباتی، وجهه کشور را ضعیف نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نامزد جمهوری خواه کنگره آمریکا از عملکرد رئیس جمهور این کشور در مناظره انتخاباتی اخیر انتقاد کرد.

«دانیل بوتیرز» نامزد جمهوری خواه کنگره آمریکا، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که عملکرد ضعیف «جو بایدن» در مناظره باعث شد که آمریکا بسیار ضعیف به نظر برسد.

نامزد جمهوری خواه کنگره آمریکا گفت: تصور نمی‌کردم بایدن بتواند مناظره را به پایان برساند. چنین نمونه رقت انگیزی از مردی که کشور ما را رهبری می‌کند، آمریکا را بسیار ضعیف جلوه داد.

رئیس جمهور آمریکا دیروز با اذعان به شکست خود در مناظره با دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: مرتکب اشتباه شدم و شکست خوردم».

وی قول داد در رقابت‌های انتخاباتی مبارزه خواهد کرد.

بایدن در جدیدترین موضع گیری انتخاباتی خود گفت: تا پایان رقابت انتخاباتی باقی خواهم ماند و بار دیگر پیروز میدان انتخابات خواهم شد.

کد خبر 6159269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارشناس خبر ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 0
      این خبر، ارزش خبری نداره، حکم تِرَش‌نیوزه. نامزد جمهوری‌خواه معلومه که این حرف را می‌زنه. اگه نامزد دموکرات اینو گفته بود، ارزش خبری پیدا می‌کرد.